Kocam " çoçuğumuz yokki eve erken geliyim " dedi inadını kırmalı mıyım?

Daha 24 yaşındayım 4 senelik evliyim aşk evliliği. Eşim hep çoçuk istiyor. Evlenmeden önce bir sene sonra yaparız dedik ama ben hazır olmadım ve sürekli çoçuk hasrti çekiyor. Kuzeni Ondan sonra evlendi oldu. Ailenin tek erkek çoçuğu kocam aileside baskı yapıyor. Çoçuk görünce çok mutlu oluyor ama benim inadımı kıramadı kimse bir haftadıe eve geç geliyor. Hesap sordum çoçuğum mu var erken geliyim her gün aynı baba diye bana koşan bir varlık yok dedi sizce ne yapmalıyım
Kocam " çoçuğumuz yokki eve erken geliyim " dedi inadını kırmalı mıyım?
Cevapla