söz ağızdan çıkıyorsa kulaktan öteye gitmez. söz kalpten çıkmalı ki, kalbe kadar gitsinyani sözün nereden geldiğine bakmak yeterli. ayrıca ben bugüne kadar ( kendi söylediğim yalanlar dahil ) ortaya çıkmayan yalana hiç rastlamadım. olmadık zamanda olmadık yerde mutlaka gerçek ile yüzleşiyoruz
“ bence bizim ilişkimiz çok uzun sürecek, seni cidden seviyorum. “
2 haftalık flörtten öte bir ilişki olmuştu ve ayrılmıştık. Benim onu aldatacağımı, bana inanmadığını, her şeyin çok hızlı olduğunu vs. Söyledi. Şu iki haftalık süreç boyunca bir tane bile kötülük, yalan, sadakatsizlik ve güvenini zedeleyici bir şey yapsam tamam ama… Son bir kez daha iyi düşün dedim , yok. :) Kendi bilir, kendi hayatı.
Ben seviyorsam sonuna kadar inanırım dürüst olduğunu bilirim öyle bir şey yok yani çünkü ben de aynı şekilde bütün açık yürekliliğimle dürüstlüğümle davranırım karşı tarafa şüphe edeceğin bir şey asla olmaz öyle bir şeyde yer vermem ilişkimde
"Mış" gibi yapılmasın ya da sanki kuralmış gibi değil içinden geleni söylesin yeter belirli bir kelimem yok. Hisssiyata önem veren kalbe dokunması gerektiğini bir insanım seni sevmiyorum' u bile hisli söylesin derim ki adam en azından dürüst helal olsun.
Genelde fiziki iltifatlarin çoğu yalandır. Kişiye özel değildir en az 10 kadına daha söylenmiştir mutlaka
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben bir şey hissetmediğim kadınla beraber olamam Daha önce kimse bana böyle hissettirmemişti Çok farklısın Benden önce ne yaşadığın umrumda olmaz (evlenmeyecekseniz sadece sevgililikse cidden olmaz ama aksi halde YALAN) Seninleyken hiç sıkılmıyorum
Ben aslında böyle biri değilim de dışarıdan baskı yememek için böyle davranıyorum :D bu kıskançlıkta arşa çıkmış bir durumda olan özgüveni yerle yeksan erkek savunmasıdır. Gören koşarak uzaklaşsın
"Ben daha önce hiç kimseye böyle şeyler hissetmemiştim" cümlesi kadar yalan kokan başka cümle yok. Senden önceki insanlara da aynı şeyi söylüyordu , senden sonrakilere de aynı şeyi söyleyecek 😂
Yapmadım etmedim kadınların erkeklerle ilgili söyledikleri diğer erkeklerle çoğuşey yalan gibi geliyor bana nedense o sadece en yakın arkadaşım mesela.