Yeni tanistik ama cok mesafeli olmaya basladi
sorsam sizce cepte mi olurum?
sorsam sizce cepte mi olurum?
Henüz yeni tanıştığınız için mesafeli olması bence gayet normal.
Hayatında belki bir sorunu sıkıntısı olabilir buda genel ruh haline etki ediyor olabilir.
Sorman da bir sorun olacağını düşünmüyorum Sor tabii ki ama bunu sorma üslubun şeklin Ne bileyim söylediğin kelimeler kurduğun cümleler bunlar da önemli. Fazla uzun bir mesaj atmadan duruşunu bozmadan kendinden emin güçlü şekilde sorabilirsin. Cevap verdikten sonra üzerinde çok fazla yorum yapma tamam peki de geç yani fazla umursama üzerinde durma.
Bulustukdan sonra böyle oldu, bulusmadan önce çok istekli yaziyordu
zaten üzerinde durmayacagim şimdi ona yazdim
devam etmek isteyip istemedigini bana söylemesini söyledim
Cevap
3Cevap
Keyfin yok bayadır sebebini anlatmak istiyor musun diye sorabilirsin
ilk bulusmadan sonra boyle yapmaya basladi
o zaman son kez sorayimda tam bitsin böyle cunku acabalarla kaliyorum
siz yazarsaniz sevinirim benim xper yetmiyo
Bilmiyorum ben olsam sorararim şahsen sen ne ayaksın bilader diye
Sormaktan bir şey olmaz
kafam cok karisik hem yaz hemde yazmayanlar var
Kalbini dinle
Sorma bırak sana uzaksa başkasına yakindir 👍🏻
o da doğru ama merak ediyorum neden olmadi diye
dogrudurda bulustukdan sonra boyle yapmaya basladi
boş ver yazma istese yazardi
Evet o sana yazmıyorsa sende yazma
Bekle o yazsin
nekadar bekleyeyim?
Yazana kadar yoksa seni dinlemez bu
ama ilk bulusmadan sonra boyle yapmaya basladi
hani olmayacaksada bilmek istiyorum böyle bekleyince acabalarla kaliyorum
Yok o zaman başkasını bul
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?