Neden tüm konuştuğum erkekler konuyu cinselliğe bağlıyor?

Bir çok arkadaşlarımın ilişkisi çok tatlı. Birbirlerini özlüyorlar, alışveriş yapıyor, zaman geçirecek çok güzel şeyler bulabiliyorlar. Ve uzak ilişki olup aylarca görmeseler bile ilişkileri çok sağlam olabiliyor. Ama benim konuşmaya karar verdiğim erkeklerde bi zaman sonra konu hemen fiziğim oluyor cinsel muhabbet açmak istiyor ne kadar sevdiğini ama istediğini de belirtiyor. Halbuki ciddi ilişki insanıyım. Bende mi sorun var. Kimsenin benimle eğlenmesine izin veremem. Bende o an iletişimi kesiyorum. Yalnız öleveğim galiba
Neden tüm konuştuğum erkekler konuyu cinselliğe bağlıyor?
Cevapla