Flörtüm ben uyusam olur mu çok yorgunum dedi. Sıkıldı mı benden?

Tamam olur uyu dedim bende yattım uyudum bi baktım instagramda aktifmiş gece üç te yatmış ama bana 2 de iyi geceler deyip uyudu sözde amacı ne anlamadım yani sizce sıkıldımı benden yaa 🥺
Flörtüm ben uyusam olur mu çok yorgunum dedi. Sıkıldı mı benden?
Cevapla