Erkek arkadaşım bakım malzemeleri kullanıyor, şüphelenmekte haksız mıyım?

Erkek arkadaşım hergun yüzüne tonik kullandığını söyledi. Ardından saçı ve yüzü için nemlendirici, maske gibi farklı bakım malzemeleri kullandığını ifade etti. İçime bir korku düştü. Çünkü kadına benzemek isteyen erkekler ile karşılaşıyorum sosyal medyada ya da normal hayatta. Bunu kendisine ifade ettim çok kalbinin kırıldığını söyledi. Sizin de fikrinizi alabilir miyim? Gördüğüm kadarıyla yürüme, konuşma , giyim vs böyle bir yatkınlık yok sadece bakıma çok düşkün. Bir de evlenip ayrılmış 10 yildir bekar.1 aydır gorusuyoruz
Erkek arkadaşım bakım malzemeleri kullanıyor, şüphelenmekte haksız mıyım?
Cevapla