Tüm ilişki geçmişim alkolik alemci esc@tt bagimlisi insanlar ben nerde yanlış yapıyorum nolur söyleyin annem dalga geciyo artik sen bulma diyeee nolur söyleyin😂😂😂😂😂
Güncellemeler
+1 yıl
++++++
Gülmeyin ama nerde alemci hovarda kasa varsa ben buluyorum bi insan sürekli bunu yaşar mı allah kaderime şerefsizi mi yazmış?
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Gülmeyin ama nerde alemci hovarda kasa varsa ben buluyorum bi insan sürekli bunu yaşar mı allah kaderime şerefsizi mi yazmış?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Ya en sevdiğim bana eskilerinin listesini yollasana arkadaş olam. Tarla satıp pavyona gideriz
Olur nolur söyle onlara kapimda aglamasinlar komik oluyo😂😂😂
Sonra onları alıp bende gelip ağlamayım :D
Toplumunun çoğunluğu böyle olması senin kabahatin değil
Ben sadece alkoliğim. Ben de bi şansımı deneyebilir miyim 😂
Ben ağzıma alkol sigara sürmedim, bir kızla el ele bile tutuşmuş değilim. Yüzüme bakan yok
Tek sigaram var valla alemci değilim kendi halinde biriyim 😁
ne yapsın bu erkekler o vermiyor bu vermiyor yok öptürmem yok koklatmam eskorta gitmeyip bizi mi diksin rahat bırak milleti.
Herkesle yattılar escorta cokta gerek kalmadi disöcşeöşdşd
yatsada herkes koklatmıyor eskort şart ahahahah
neyi koklatcak
yani öptürmüyor sevişmiyor vs.
Ankara’da mı yaşıyorsun?
Yaşadım bi süre
Genelde Ankaralı erkekler böyle olur da
Dipnot: Ankaralıyım ve 20 yıl Ankara’da yaşadım
Neresinde
Yaşadığım yerler değişken, keçiören, çankaya, altındağ bir çok yerde yaşadım😂
Komuşuymuşuz
O tiplere ilgin vardır demek
Ya yemin ederim beni buluyorlar
Ben bulmuyorum
Belki biraz aykırı veya marjinal bir enerji yayıyorsundur etrafına
Nedir anlamadım ben artık
Sevmeyebilirsin mesela 🤔
Olabilir bulursun birini sorun etme acele etme
Ben sana bulayım duzgun erkek
Erkek falan istemiyorum hevesi olanlara başarılar😂
Peki ya sen nasılsın?
İyiyim sen nasılsınn
Öyle insanlar denk geliyorsa sen nasıl birisisin
Bi an nasıl olduğumu soruyosun sanmıstim :(((((((((((
Onuda sorabilirim
Pamuk gibiyim😂
Peki pamuk onlarla yaşadın mı bir seyler
Hayır
Banada hep yaralılar gözü acilmislar denk geldi
Demekki hiçbiri doğru kişi değildi :)
Öyle yaş 29 oldu
Bi şeyi merak ediyorum yaşından dolayı mesela fazla seçici olman çok ince detayına göre düşünülmesi meselesi doğru mu her şey mantıkla mı yürüyor
Dimi fazla kurcalamamak gerek
Soruma cevap alamadım ama evet
Dusunexeksin tabiki yaş ile bunun alakası yok
Çünkü 3 ay sonra dul kalmaktansa veya huzursuz mutsuz bir evlilik yapmaktansa ince detayına kadar dusunexeksin
Erkekler dul kalır mı sence hepsinin en az yedekte tuttuğu üç kişi var :)
Kalır niye kalmasın asıl Kadın kalmıyor dul eski sevgilim 3. cu kocayi aldı
Öyle tipler hoşuna gidiyorsa demek ki
Canıma kastım mı var yemin ederim gitmiyor 😂
Ya bırak bırak 😒
Akışına bırakk
Akışın getirdiği bu ahahahqjahqhah
Çekiyosun o zamann
Napabilriim lütfen söyle
Mesaj at :)
Yo
Bencede bulma kanka
cok kiricisin🥲
Gercekler acıdır Bunu sen söyledin
sen beni bul :D
hangi şehirdesin
Doğru insan seni bulur inşallah.
Ya öyle işte
Cevreni degistir