Bir erkek neden bırakmaz? Sevdiğim için hep acı çekmek zorunda mıyım?

Beni aldattı defalarca hemde. Başka kadınları aldı karşıma sonra annem onu yakaladı annemede rezil etti. Şimdi bir ilişkisi var numarasını değiştirdi ben kurtuldum sanmışken bir numara beni arıyor açamıyorum arkadaşından arıyor 2 gün sonra yanıma geleceğini söylüyor bende heyecanlandım mutlu oldum ki tam 120 gün hiçbir şekilde iletişim kurmamıştım bayağı izini kaybetmiştim, buluştuğum gün yeni nosunu aldım ezberlemiş benimkini (onunla iş telefonuyla görüşüyordum) . Yani benim hakkımda bişey unutmuyor aylar sonra geliyor yine bir yokluyor benden ne istiyor bu adam? Onun nasıl canını acıtabilirim sizce? 5 yıldır hayatımın sadece içine etti lanet ettim tanıdığıma onu. Bide gelmiş hakkını helal et beni affet başım b. oktan çıkmıyor diye. Hayatımı s. kti diyo hakkını helal et şaka gibi
Güncellemeler
+1 yıl
Daha öncesinde de yapmıştı öyle bir kalbimi kırdıki o kadınlar hayatınfaki kafınlat bunları yazdı desede izin verdi beni çiğnedi ne fark eder o senin telefonun ve sen izin verdin buna. Artık dayanamıyorum bende onun artık canını acıtmak istiyorum. Engelledim her yerden kararlıyım birdaha bana ulaşmaması konusunda
Bir erkek neden bırakmaz? Sevdiğim için hep acı çekmek zorunda mıyım?
Cevapla