
Zengin birisiyle olup zengin sevgilim var diye hava atmak görgüsüzlük olarak mı kabul edilir?
#istanbul_bey

Valla ben normal insan gibi bakarım hiç zengin sevgilim var diye hava falan atmam sevgilim de beni olduğum gibi sevmesi gerekir
Olmayacak ki zaten nerede olacak beni olduğum gibi kabul eden biri olmaz 😔
Öyle düşünme inançlı ol
Evet. Marifet mi yani zengin sevgili yapmak? Hava atmak zaten saçma bir aktivite, hele böyle saçma canım bir şeyle hava atmak daha da saçma. Mal mülk kendine de ait değil yani, sevgilisine ait. Kendi kazandığı, emeğiyle elde ettiği bir para olsa neyse. O bile garip.
Bence görgüsüzlük ve itici bir davranış. Sevgilisinin verdiği kredi kartını sosyal medya hesabında paylaşan insanları bile gördüm, utanç verici 🤦🏻♀️
Double görgüsüzlük oluyor o 🤭
Nasıl hava atmak mesela?
Zengin manita yaptım demesi misal
Arkadaşlarına söyleyebilir.
Cevap
6Cevap
Evet kendini yeterince geliştirememekten kaynaklı
Başkasının emeğini kazancını parasını kendininmiş gibi hava atmak görgüsüzlüktür
👍🏻😊
Çok da övülecek bir durum değil bu.. O yüzden görgüsüzlüktür bana göre..
Bir şey ile hava atmak yeterince görgüsüzlüktür zaten hele ki kendisine ait olmayan mala sahip olan birisinin malıyla hava atmak çok daha büyük bir eziklik ve görgüsüzlüktür.
Zenginlik değil de, güçlü bir sevgilisi olduğunda insan bununla övünür. Görgüsüzlük de olmaz.
Başkasının malıyla övünen var mıdır? 😀
Görgüsüzlük, cahillik, gurursuzluk...
Zengin birisi bulursam görgüsüz olucam😂
Aaa yakışmaz 😄
Bizim parada pulda gözümüz yok gönlü zengin olsun bizi doyursun onada razıyım :)
Karın tokluğuna razıyım diyorsun
Evet Açlık oyunlarıda gördük toklukta gönlümüzü doyurandan vazgeçmedik.
Anladım efenim
Kesinlikle. Sonuçta. Neyin havası. Ayrildigin da sana mı kalacak bunlar. Boş konuşuyorlar. Kendileri kazanıp onun havasını atmak varken...
Kendine ait olmayan bir şeyle övünmek görgüsüzlüktür evet
Niye ki herkes kendi hayatini yasar yasadigi guzel seyleri hava atmasi bence normal
Gögüsüzlüğün TDK karşılığı bu olmalı 😂
Evliyse görgüsüzlük değil.
Görgüsüzlük kesinlikle.
Evet öyle der insanlar
Fakirlik 🤦♀️🤦♀️
Uzmanlık alanın mı
Canim az önce 18 bin TL verip kendime hediye aldım bu konulara hiç girmeyelim istersen 😀
Kim ödeyecek merak ediyorum 😂
Ben ödedim
Tek çekim mi yoksa taksitlemi :) ne aldın
1000 dolar üstünü tl verdim
Ne aldın altın mı yüzük mü kolyemi kadına bak 18 bin tl vermiş hediye almıs 😂
Bileklik
İyi günlerde kullan 🌺
Teşekkür ederim
evet görgüsüzlük
Eee tabi ki
Evet görgüsüzlük
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?