Evlenince kocamın beni kucağına almasını ve başımı okşayıp benimle ilgilenmesini istiyorum. Çok saçma bir istek mi?

Hayatimda kimse beni sevmedi. Bir gun evlenirsem bunlari isticem. Bana sarilsin isticem.
Evlenince kocamın beni kucağına almasını ve başımı okşayıp benimle ilgilenmesini istiyorum. Çok saçma bir istek mi?
Cevapla