Bir kıza ilgisiz davranmak, olabildiğince mesajlarına geç cevap vermek?

Bu tür eylemleri yapmak ve biraz gizemli takılmak, her şeyi pat pat pat diye açıklamamak kızın bizim üzerimize daha fazla düşmesine, daha çok meraklanmasına sebebiyet verir mi yoksa bu tür eylemlerin hepsi gereksiz midir? Olabildiğince ilgili mi olmak gerekir?
Bir kıza ilgisiz davranmak, olabildiğince mesajlarına geç cevap vermek?
Cevapla