Paylaşacak başka bir arkadaşım yakınım olmadığı için buraya yazıyorum?

Erkek arkadaşımla normal zamanlarda çok iyi anlaşıyoruz aramızdan su sızmaz fakat bir kere tartışmayalım aramız çok açılıyor bana düşmanıymışım gibi davranıyor. Ona ulaşmaya çalışsam bile ulaşamıyorum beni bir kenara atıyor böyle durumlarda. Neden yapıyorsun diyorum bana konuşunca daha kötü oluyor diyor. Ama konu o değil ki sadece merak edip arıyorum yazıyorum iyi misin diye asla geri dönmüyor. Bütün ağır lafları söylüyor bir insanın kalbi ne kadar kırılabilirse o kadar kırıyor. Kavga etmeye korkuyorum artık bir şey söylemeye çekinir hale geldim. Sebebini merak ediyorum gerçekten bana olan bu sinirini öfkesinin nedenini merak ediyorum. Bana bir açıklama yapmıyor. Dün konuşmak istemediğini söyledi ve hiç aramadı nasıl bir yol izlemem gerekiyor ne yapacağımı şaşırdım kötüyüm diyorum umrunda olmuyor her kavgamızda ama ben hep düşünüyorum acaba o kötü mü arıyorum nasıl geçti günün demek için bile hal hatır soruyorum aramızda her ne yaşanırsa yaşansın çünkü ben sırtımı ona dönemem ben böyle bir insanım ama o merhameti yok gibi davranıyor sevgisinden şüphe ettiriyor her kavgamızda ben napıcam bana bir yol gösterin lütfen nasıl davranmam gerekiyor kendimi geri mi çekmeliyim anlar mı değerimi
Paylaşacak başka bir arkadaşım yakınım olmadığı için buraya yazıyorum?
Cevapla