Hisleri karşılıklı olanlar, gönül bahçesini cennete çevirir.


Ne yapayım devam etmem başlamadan bitiririm zaten ilerlemeden insana belli eder anlar eğer heves aşırı yoksa bırakır insan yani umduğum gibi olmazsa ondan soğur uzaklasirim adını kendini duymayacak görmeyecek duruma gelirim hiç bir yolumu onun yoluna çıkarmam unutur unuttururum bu kadar basit
Genelde kimse umduğumuz gibi çıkmaz da büyük ve gerçekten benim için hata dediğim hataları olmadığı sürece ben bir süre daha gözlemlerim hemen kapıyı kapatmam galiba bilemedim ama tabi yine o an ki durum vaziyete bağlıdır.
orta yolu bulmaya calisirim ama hic oluru yoksa ayrilirim çünkü kendi cizgilerimi bir yere kadar asabilirim fazlasi taviz vermek olur
İnstagramdan tanışmıştık kesinlikle vakit geçirmeden insanların huyunu bilemiyorsun internet ile konuşurken daha farklı yan yana daha farklı
Cevap
19Cevap
Bir şey yapmam hoşlanan benim yani hata da benim bu yüzden vaz geçerim
Kaçarım direkt. Gönlümü bahçeye çevirecek bahçıvan yok rakım.
Sen ne yaparsın? Kendi görüşünü bildir fkfkdk
Umduğum gibi çıktı apo kardeş. Çiçek ekmeye başladı
Ne güzel ne güzel 😬
Güzel olan benim o çiçeğe nasıl bakacağım
Vay vay vay çiçeğin mi var senin
Anason çiçeğim var 🥳
Ooo 😃
Güzel gidiyor. Öyle kalsın uğraşma 😄
Hayallerimdeki haliyle kalır.. kafamdaki O’nu sevmemi engellemesine izin vermem.
Ne kadar kendinden uzaklaşmışsa o kadar soğurum şu anki halinden.
Uzaklaşırım ama hoşlandığım halini de unutamam.
Devam ettirmeye çalışmam bu kendimden hem ödün vermek olur hem de o kişiye karşı yaptığım bir duygusal haksızlık bence.
Aşık değilmişim, sadece hoşlantı varsa sorun değil. Yoluma devam ederim. Amannn üzülecek miyim 😂😂
Zorlarım nereye gidebiliyorsa 🙈😂hep zararda ben 🤐
Şartları zorlamamak lazım en azından ne istemediğimi biliyorum der konuşmayı keserim.
kaderimmiş derim. gittiği yere kadar götürürüm olmadı ayrılırız
Hoşlandığım kişiyse çok da sorun olmaz benim için. Umursamam artık.
Hayal kırıklıklarına bir yenisini ekler, hayata devam ederim.
Eski hoşlandığım kişi olur. Konuşmayı bırakırım. Hem karşılıklı aşk mı olur mk
Yaşamadım mı? Yaşadım. Yoluma devam ettim toparlanıp…
Yine yıkılırız sonra toparlariz hep olan sey bünye alıştı
Tip olarak mı karakter olarak mı? Tipse bne yarıyolda bırakmam aşık olmuşsam başka insanlar gibi beğenmeyince çekip gitmem karakter olarak kötüyse giderim ama
Semiallahülümenhamideh diyip ortalıktan kaybolurum
Yapma söyle şeyler 😂😂
Amin
😅😅
Aslanı destekliyorum 😃
Aslan bir geldi pir geldi
Allah razı olsun gardaşlarım 😅
Beni salın, isim var tepkisi bu. Nerde görsem tanırım 😂
Yok la uyumaya gidiyorum son dakikalarım 😅
İyi geceler brom. Allah'a emanetsin.
Senden de senden de
#AslanlardaUyur
Geldiğimiz gibi gideriz, orada kalır..
Bilmiyorum ama onunda bu durumdan zarar görmemesi için elimden gelen herşeyi yapardım
Aşık olduysam bişi yapamam
Olmadıysam tek hoşlanmaysa söylerim
B. ku yerim ne yapabilirim ki.
Geri çekerdim kendimi
Hayal kırıklığına alıştım
kibarca yolları ayırırız.
Sanırım acı çeke çeke ondan uzak dururdum
Fazla uzatmadan ayrılırım.
Yolları ayırmak en mantıklısı.
Uyumu yakalarsa âlâ, yoksa herkes yoluna
Hoşlantı bu sonuçta, gelir geçer...
Artık hoşlandığım kişi degildir
Umut fakirin ekmeğidir.
Soğurum mantığım daha ağır basar benim zaten
Ay ben inanılmaz yıkılıyorum ya
Olursa olur olmazsa yolumuza bakarız
@Kraliçe06 benimki kalmıyo sizi bilemem
Kalbimden atmak için her yolu denerim
Yaşadık be onuda yaşadık
Soğurum ve görüşmeyi keserim
Eskiden hoşlandığım kişi...
rota yeniden hesaplanır
Artık hoşlandığım kişi olmaz, bir şey yapmam
Direksiyon yön değiştirir :)
U dönüşü
Biterrr
Hiçbir şey.
ssss basarım
Ayrılırım
Umduğuma çeviririm
hoşlanmayı birakirim
Artik hoslanmam
Hoşlanmayı bırakırım
Artık hoşlanmayız
Eğer seversem olduğu gibi kabul ederim
Ayrılırdım
Bulduğumuzla ağlarız
Bırakırım
Yoluma bakıyorum
Valla çeker giderim
Ortak noktayı bulmaya çalışırım
Bırakırım
Eve gelince engel
napim
ayrılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?