Bugün belki bir çoğunuz biliyordur ki Hıdırellez gecesi ve bol dilek ve dua gecesi dileklerinizle hep yazılı bir şekilde ve görselini çizip kesenin içine koyup bu şekilde bir gül ağacına asmanız gerekiyor çevremde de Hiç gül ağacı olmadığı için ben de kesme dileğim koyup bu güllere ağlasam sorun olur mu bilen varsa? Bu çiçek bana bir arkadaşımdan gelmişti ve odamın bir köşesinde duruyordu ben de bunu gördüğümde açma gereği duydum ve Hıdırellez de işimi görebileceğini düşündüm
Küflenmiş bu güllere Dilek kesemi assam Hıdırellez için olur Mu sizce?
Bunu acilen odandan atmalısın. Akciğer kanserine kadar gider. Küfler havaya karışır ve ciğerlerine iner. Dediğimi kısa sürede yap. elini sürdüysen anında yıka
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Attım ve yıkadım. Hıdırellez hakkında bir fikrin var mı