Yo ne gitcem zorla öldürmüş çalışanlar saplantılı dir aşık değildir piskolojisi bozuktur kavuş kavuşama sevicek oldumu insan uzaktan günahsız zararsız şekilde yine sever beni sevmeyenin istemeyenin arkasından niye kosayim o kadar geniş karaktersiz değilim gurursuz hiç değilim istemeyeni zorlayamam peşinden gitmekte zorlamaya girer beni isteyeni ben istemiyorsam istemediğim kişi mümkünse gelmesin benim istediğim kişi beni istemiyorsa yoluna hiç bir şekilde çıkmam uzak dururum kalbimdeki sevgiyi bitirmeye çalışırım zamanla onu görmediğim duymadığım için zamanla biter saplantılı piskolojisi bozuk takıntılı birisi olsaydım bitmezdi
Hiçbir şey sizin gururunuzdan daha değerli değil. İnsan seviyorken gidemez;yüreği dayanmaz çünkü. Kalansanız kalmayı bileceksiniz. Çünkü beraber olmak isteyen imkan yaratır :) yani en azından gururunuz kalır size. Ve bir şey daha: ölünmüyor mutsuzluktan bak denedim olmuyor