1.5 aydır ayrıyız en son 2 hafta önce konuştuk.. son günlerde wp girmiyor nerdeyse hiç.. kafamda kurup duruyorum kesin sevgili yaptı onunla vs diye. Normalde okul sınıf grubuna mutlaka bakardı illaki defalarca
Hayatında birçok farklı şey olmuş olabilir. Yeni sevgili ihtimali bu noktada en düşük olanı bence... Kafanda kurmayı ve staklamayi bırak bence, çünkü çok sağlıksız bir durum
Evet biliyorum.. ailem tatilde birlikte vakit geçirirdik böyle zamanlarda, kendiside biliyor bunu. Onca güzel birlikte geçirebileceğimiz vakit mahvoluyor.. umrunda bile değil belkide
Evet ayrıldık.. ayrıldıktan sonra yazdı ama bahanelerle.. barışmaktan bahsetmedi.. dalga mı geciyosun diye kızdım ara ara haftada 1 yazdığı için.. içimde bitiremedigim devam etmesini istediğim şeyler var demisti sonra tartıştık
Ara ara yazardı haftada bir,1.5 aydır ayrıyız. Bahanelerle yazardı ama barışalım demezdi.. en son kızdım ona dalga mı geciyosun diye. Tartıştık, içimde bitiremedigim devam etmesini istediğim şeyler var dedi tartışırken öyle konuşma bitti. En son bu konuşma oldu.. şimdi onu düşünmek zoruma gidiyor gururuma dokunuyor belkide şu an başkasıylayken ben onu dusunuyorum
İçimde bitiremedigim devam etmesini istediğim şeyler var dedi işte, bitirememis içinde sanırım onu demişti. Yazamam.. 2 hafta oldu başkası olduğunu düşünüyorum bayram geçti kaç gün tatil..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Tam bilmiyorum da wp'de son görülmeyi dondurma gibi bir işlem varmış. YT'da video görmüştüm ama izlemedim. Bir bak istersen belki öyle bir şeydir.
Yok ya uğraşmaz öyle şeylerle taniyorum
Onu bilemiyorum ama sevgili yapsa daha sık kullanılır wp, bence...
Belkide sevgilisiyle kalıyor veya sürekli görüşüyorlar.. öyle bile olsa biz yan yanayken bile okul sınıf grubuna bakardı gelişmelere vs
Hayatında birçok farklı şey olmuş olabilir. Yeni sevgili ihtimali bu noktada en düşük olanı bence... Kafanda kurmayı ve staklamayi bırak bence, çünkü çok sağlıksız bir durum
Evet biliyorum.. ailem tatilde birlikte vakit geçirirdik böyle zamanlarda, kendiside biliyor bunu. Onca güzel birlikte geçirebileceğimiz vakit mahvoluyor.. umrunda bile değil belkide
Kendime aurekli başkası var hayatında diyorum başkasıyla dueunuyorum kendimi alıştırmak icin
Ayrılmışsınız...
Evet ayrıldık.. ayrıldıktan sonra yazdı ama bahanelerle.. barışmaktan bahsetmedi.. dalga mı geciyosun diye kızdım ara ara haftada 1 yazdığı için.. içimde bitiremedigim devam etmesini istediğim şeyler var demisti sonra tartıştık
Sevgili yapsa wp daha iyi bi iletişim platformu bence onunla ilgili değil belkide farklı bişey vardır
Farklı ne olabilir ki?
Milleti sevdikçe götu kalkıyor bı bok anlamadım bu işten.
Bende anlamadım.. ailem yazlığa gitti bu zamanlarda beraber kalırdık.. bunuda biliyor. Onca güzel vakit gecirebilirdik birlikte.. lanet olsun
Sormadın mi hiç neden konusmadiginizi
Nasıl yani neden konuşmuyoruz mu demem lazkm
En son neden konuşmayı kesitiniz? Sevgili değil misiniz siz
Dedim ya ayrıldık okumadın mi
İki hafta önce neden konuştunuz peki
Çok zor biliyorum ama insanlar zaman kaybıdir ve piclerdir degmez her zaman zoru oyna.
Ara ara yazardı haftada bir,1.5 aydır ayrıyız. Bahanelerle yazardı ama barışalım demezdi.. en son kızdım ona dalga mı geciyosun diye. Tartıştık, içimde bitiremedigim devam etmesini istediğim şeyler var dedi tartışırken öyle konuşma bitti. En son bu konuşma oldu.. şimdi onu düşünmek zoruma gidiyor gururuma dokunuyor belkide şu an başkasıylayken ben onu dusunuyorum
Bitmesini istemediğim şeyler var derken?
O ara ara yazıyormuş sen yaziyo musum peki?
İçimde bitiremedigim devam etmesini istediğim şeyler var dedi işte, bitirememis içinde sanırım onu demişti. Yazamam.. 2 hafta oldu başkası olduğunu düşünüyorum bayram geçti kaç gün tatil..
Tamam seni bitirememis mi içinde anlamadım?
Seviyorsan yazarsın. Ki kızda sana demiş sanirim