Zor duruma dusmeyecekse kendisi bilir ama kibar bi hareket yani imkanlar dahilinde
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Iyide hesabı kendin ödemek istiyorsun oda takmış kafaya BEN KADINA HESAP ÖDETMEM yani sana hesap ödeme hakkı tanımıyor, hiç mi rahatsız olmazsın, bu mu kibarlık? Sana üstünlük taslaması?
Alışkanlık haline getirmemeli, kadında ödemeli veya herkes kendi payına düşeni. Her defasında ödemeye kalktığını görürsem birdaha bir şeyler yemeye gitmem
Tekmeyi geçirmem gitmem birdaha olur biter, zaten yemekten sonra bende bir şeyler ısmarlardım. Altta kalmayı sevmem Lisede bile arkadaşlarımla bir yere gittiğimizde asla onlara bir şeyler ödetmedim. İnsan sonuçta aramız falan bozulsa, başa kalkabilir veya neden param varken başkasının kazandığını harcayayım ki? Birde bazı erkekler bunu gurur meselesi haline getirmiş, her defasında kadının parasınıda ödüyor, yazık günah bence.
O yüzden benim bir huyum vardır. Birisi bana bir şey alsa veya ikram etse O farkına varmadan aynı gün içerisinde bir şeyler ikram eder birkaç gün içerisinde de bir şeyler alırım.
Aslında bence o tür erkekleri elde etmek kolay olduğu için siz onları seçiyorsunuz ve gördüğünüz erkekler onlardan ibaret olduğu için genelliyorsunuz bence halbuki çok fazla değil öyle erkekler emin ol siz sadece gördüklerinize göre yorumluyorsunuz
Kısıtlamakta haklı değil mi sence? Günümüzde kaç tane sevgililik, evlilik ile sonlanıyor? Birçoğu uzun yıllar birbirine bağlanıyor, sonrasında azer bülbül havası veya kısa süreli, cinsel amaçla sevgili oluyorlar. Zina başlı başına büyük günah zaten. Allah beni uzak etsin. İnanır, inanmazsın senin hayatın senin kararların. Kimsenin ahlak anlayışını eleştirecek değilim ben kendimden sorumluyum.
Çirkin olduğumu düşünmüyorum, öyleyim zaten😄 ama sorumlu olduğum bakımı yapıyorum zaten çirkin olmak sorun değil benim için Daha önem verdiğim konular var.
Ayrıca insanların seni dinlemesi ve saygınlık kazanmak içinde güzel/yakışıklı olman gerekiyor. Dış görünüş önemli. İnsanların doğasında var dış görünüşü önemsemek. Önemsemiyorum diyen boş duyar kasıyordur.
Sadece şekil değil karakterede tabiki bakarım ama kendimi tek bir şey ile sınırlamıyorum ben şu olsun yeter bu olsun yeter gibisinden. Birini seveceksem her şeyi ile sevmeliyim aynı şekilde karşimdaki kişi de öyle.
İnsanlar kıyafetleriyle karşılanır, İlmiyle ağırlanır, ahlakıyla uğurlanır. Saygınlık kazanmak için dış görünüş kısa süre etki eder. Etkisizdir demiyorum kalıcılığı için başlı başına yetersizdir. Dış görünüşe önem vermem demedim Güzel değilim bunu sorun etmem dedim. Bakımlı olmak benim sorumluluğum kaşımı gözümü ben seçmedim ama temizliğini yapmayı seçebiliyorum.
Sözlerimi çok yanlış anlıyor hemen atağa geçiyorsun. Ben izlediğim filmlerde bile oyuncunun tipinden ziyade geçirdiği duyguya, hissiyata bakarım. Genelleme yapma deyip Genelleme yapıyorsun. Neyse iyi günler.
Bence sen beni yanlış anlıyorsun dış görünüş herşeydir demedim ben, sadece onunda bir önem ifade ettiğini dile getirmeye çalıştım. Hoş olmadı son söylediklerin.
Genel dedim derkende sen üzerine alındın ya sana hitaben değil demek istedim herhangibi bir kişi olabilir manasında. Aynı şekilde sende acaba karşımdakinin sözlerini yanlış mı anladım diye sorgularsan sevinirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Zor duruma dusmeyecekse kendisi bilir ama kibar bi hareket yani imkanlar dahilinde
Iyide hesabı kendin ödemek istiyorsun oda takmış kafaya BEN KADINA HESAP ÖDETMEM yani sana hesap ödeme hakkı tanımıyor, hiç mi rahatsız olmazsın, bu mu kibarlık? Sana üstünlük taslaması?
Ben zaten baskin erkeklerden hoslaniyorum kor cahil birinden bahsetmiyorum tabii de kadin erkek ayrimi yapiyorsa belirgin bi sekilde ayrilirdim tabii
Kullanılmaktan hoşlanıyorsun yani?
arada kadında ödemesi lazım sonuçta hayat müşterektir
Evet
Alışkanlık haline getirmemeli, kadında ödemeli veya herkes kendi payına düşeni. Her defasında ödemeye kalktığını görürsem birdaha bir şeyler yemeye gitmem
Ben kadın olsam tekmeyi geçirirdim
Çünkü hakimiyeti kendisi ele almata çalıyordur tamamen sanki ben ödeyemezmişim gibi
Tekmeyi geçirmem gitmem birdaha olur biter, zaten yemekten sonra bende bir şeyler ısmarlardım. Altta kalmayı sevmem
Lisede bile arkadaşlarımla bir yere gittiğimizde asla onlara bir şeyler ödetmedim. İnsan sonuçta aramız falan bozulsa, başa kalkabilir veya neden param varken başkasının kazandığını harcayayım ki?
Birde bazı erkekler bunu gurur meselesi haline getirmiş, her defasında kadının parasınıda ödüyor, yazık günah bence.
Heh işte onu diyorum çok iyi bi noktaya değindin
Aranız bozulsa ayrılsaniz falan bi şey olsa der ki benim cebimden geçiniyorsun senin yediğini içtiğini ben karşılıyorum hayırdır
Hep kullanır bunu aşırı ısrar ediyorsa kesinlikle nezaketten falan değildir
Ben geçirirdim sanırım hakim olamazdım öfkeme
Kesinlikle katılıyorum.
Sonrada bidaha görüşmezdim
Ya
Ben erkek olarak bu kadar sinirleniyorsam
Sizdeki siniri düşünemiyorum
Ama erkekler diye genellemen yanlış lütfen bırakın artik şu genellemeyi bende erkeğim ve öyle bir şey asla yapmam
O yüzden benim bir huyum vardır. Birisi bana bir şey alsa veya ikram etse O farkına varmadan aynı gün içerisinde bir şeyler ikram eder birkaç gün içerisinde de bir şeyler alırım.
Aslında bence o tür erkekleri elde etmek kolay olduğu için siz onları seçiyorsunuz ve gördüğünüz erkekler onlardan ibaret olduğu için genelliyorsunuz bence halbuki çok fazla değil öyle erkekler emin ol siz sadece gördüklerinize göre yorumluyorsunuz
Ben erkekler diye bir genelleme yapmıyorum. Hesap ödeyen taraf "toplum baskısı" yüzünden erkekler oluyor.
Haa bazı erkekler demişsin o kısmı kaçırmışım çok pardon
Ben hiç oturup bir erkekle bir şeyler yiyip içmedim. Evlilikte düşünmüyorum zaten.
Yinede son dediğim şeyler bazı kızlar için geçerli hala
Neden
Beğenilmediğim için önceden sevgilim olmadı. Şimdide dini hassasiyetim arttığı için sevgili vb istemem, evlilikte düşünmüyorum özel sebeplerden ötürü
Din çok kısıtlıyor ya tamam inanda o kadar bağlanma bence, bir şye gereğinden fazla bağlanırsan özgürlüğünü kaybedersin.
Çirkin olduğunu düşünüyorsanda güzel olmak için birşeyler yapmalısın bence, kendine yakışan giyim tarzı, kendine yakışan saç sitli vs...
Kısıtlamakta haklı değil mi sence?
Günümüzde kaç tane sevgililik, evlilik ile sonlanıyor? Birçoğu uzun yıllar birbirine bağlanıyor, sonrasında azer bülbül havası veya kısa süreli, cinsel amaçla sevgili oluyorlar. Zina başlı başına büyük günah zaten. Allah beni uzak etsin. İnanır, inanmazsın senin hayatın senin kararların. Kimsenin ahlak anlayışını eleştirecek değilim ben kendimden sorumluyum.
Çirkin olduğumu düşünmüyorum, öyleyim zaten😄 ama sorumlu olduğum bakımı yapıyorum zaten çirkin olmak sorun değil benim için
Daha önem verdiğim konular var.
Onlar kişinin karakteri ve yanlış seçimler ile alakalı bir durum tamamen
Açıkçası benim için kendimin ve bir başkasının dış görünüşü önemli ben kendi bakımımı yaparım hep
Ayrıca insanların seni dinlemesi ve saygınlık kazanmak içinde güzel/yakışıklı olman gerekiyor. Dış görünüş önemli. İnsanların doğasında var dış görünüşü önemsemek. Önemsemiyorum diyen boş duyar kasıyordur.
Önemseyebilirsin. Yıllarca yüzüne bakacağın insanı şekil olarak beğenmek istemek en büyük hakkın diye düşünüyorum.
Sadece şekil değil karakterede tabiki bakarım ama kendimi tek bir şey ile sınırlamıyorum ben şu olsun yeter bu olsun yeter gibisinden. Birini seveceksem her şeyi ile sevmeliyim aynı şekilde karşimdaki kişi de öyle.
İnsanlar kıyafetleriyle karşılanır, İlmiyle ağırlanır, ahlakıyla uğurlanır.
Saygınlık kazanmak için dış görünüş kısa süre etki eder. Etkisizdir demiyorum kalıcılığı için başlı başına yetersizdir. Dış görünüşe önem vermem demedim
Güzel değilim bunu sorun etmem dedim. Bakımlı olmak benim sorumluluğum kaşımı gözümü ben seçmedim ama temizliğini yapmayı seçebiliyorum.
Yo onu sana hitaben demedim genel dedim üzerine alınmışsın. Bakımlı olup olmamakta tabiki sana kalmış bir şey.
Sözlerimi çok yanlış anlıyor hemen atağa geçiyorsun. Ben izlediğim filmlerde bile oyuncunun tipinden ziyade geçirdiği duyguya, hissiyata bakarım. Genelleme yapma deyip
Genelleme yapıyorsun. Neyse iyi günler.
Bence sen beni yanlış anlıyorsun dış görünüş herşeydir demedim ben, sadece onunda bir önem ifade ettiğini dile getirmeye çalıştım. Hoş olmadı son söylediklerin.
Bende zaten dış görünüş her şeydir dediğini imâ etmedim. Bunu da isteyebilirsin dedim. Yazdığımı birdaha okumalısın
Genel dedim derkende sen üzerine alındın ya sana hitaben değil demek istedim herhangibi bir kişi olabilir manasında. Aynı şekilde sende acaba karşımdakinin sözlerini yanlış mı anladım diye sorgularsan sevinirim.
E tamam ben ona karşı çıkmadım ki
Herneyse tartışmaya gerek yok, sohbet için sağ ol.
Sevmem iki taraf yediğini içtiğini ödesin
Bencede
Sugar daddy
Ve sugar daddy'ler ile birlikte olan kız 🤮🤮
Alan memnun satan memnun sana ne
enayi olduğunu bence alman usulü en iyisidir
Yoo
Ben erkeğim
Ben öderim
Sen kadınsın ödeyemezsin falan şimdi
Bu ilişkinin direği benim
(!)...
B şıkkı
Geri kafanı s2m