Bi erkegin 7 yas buyuk olmasi kotu mu iyi mi?

Sevdigim, ya da hoslandigim bir cocuk var ya da adam diyeyimm..
Ben 21 o 28.. Ikimizde bekariz. Aramiz baya iyi ama ona acilamadim..
Ama yasi farki cok degilmi?
Kotu, Cok fazla
iyi, idare eder
Iyi, neolcak sanki
diger...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Neolurrrrrrrrrrrr yardimm edinnn
Bi erkegin 7 yas buyuk olmasi kotu mu iyi mi?
Cevapla