Unutmak istediğim ama sürekli karşıma çıkan kıza nasıl davranmalıyım?

Çocukluktan beri tanıdığım ama geçen yaz çok fazla zaman geçirdiğim, bana hiç kimsenin davranmadığı kadar iyi davranan birisi kendisi. Aramız her geçen gün daha iyi olurken; ben her geçen gün ona daha çok aşık oldum. İçimde hep bizden olmaz gibi bir his varken, çevremizdekiler de bunu söyledi, imkansız dediler ve aramız açıldı. Bunun stresi yüzünden kalp hastası oldum ama zamanla iyileştim. Tam unuttum, her şey iyiye gidiyor derken; geçen gün tatilde yine denk geldik ve yine çok iyiydik. Sanki her şey başa döndü. Ben yine aynı o zor süreci yaşamak istemiyorum. Ona her şeyi anlatmak istiyorum ama ya her şey daha kötü olur da arkadaş bile kalamazsak ben o hayatı yaşayamam. Sıkıştım kaldım. Bir kızla olan konu hakkında bir ablamdan yardım alırsam çok sevinirim. Önerilerinizi bekliyorum…
Unutmak istediğim ama sürekli karşıma çıkan kıza nasıl davranmalıyım?
Cevapla