Sahiplik eki ekliyor. Aman Yarabbi o da neyin nesi? Aboovvv mmmmm eki ekliyor. Kankam, arkadaşım, hayatım, bebeğim, canım diyor. Önceden pek demezdi ne oldu da der oldu? Kanka aşkı in mi oluyor yoksa tepkiniz ne olurdu? Sıfatına tüküreyim senin kankanın mı derdiniz🤣 yoksa ya kankan ya ben mi?Var ya ne kanka jumping yaptık zıplatayım mı seni kankim 🤣🤣
Sevgiliniz karşı cins kanka/arkadaşına canım, bebeğim gibi sıfatlar kullanmaya başlasa rahatsız olup ayrılır mısınız?
Açıklamaya gülmesem baya sinir edici bir soru ona göre gardımı almıştım ama açıklama yumuşatıyor insanı 😅 Neyse efenim ilkte sağlam uyanırım ama ikinci oluyorsa ki bence cesaret edemez ama velev ki oldu bu durumda "ben hiç araya girmeyeyim buyurun siz daha güzel sevgili olursunuz" der çeker giderim ne yapayım başka rahat mıyım kabulleneceğim. 🤷♀️
Sende iyi gaz veriyorsun ha millete şimdi sevgililerin yarısı tartişıyrodur niye bebeğim dedin ona diye 😂aşkım demesinde ne derse desin sevgi gösterimi sadece sevgiliye mi oluyor sanki ben babama da bebeğim derim ne oldu şimdi yani ) samimi arkadaşına içinden geldiği gibi seslensin
Gaz şirketi kursam paraya para demem 🤣🤣 aile uyleri başka ama kanka arkadaşa şimdi fileli çorabım da denmez gol atacak hissiyatı veriyor çok tehlikeli 🤣🤣
Haklısın hocam. İnsanoğlu sosyal medya ve dizilerden bilinçaltına yerleştirdiği her şeyi genişlik haline getiriyor. 😃 Kuyruğuna basılınca da sonra hmeen genişlikten vazgeçip hak hukuk diyor. 😃
O değil üstüne müdür aradı. Adam normal başlıyor sonra beni sinir ediyor. Lafı vuruyorum sonuna kadar. Adam alıştı artık yemeyince ne oluyorsa anlamıyorum. 🤣🤣🤣 Ne gündü pufff. 🧐
Şahsen karşı cins arkadaşlıklarda sorun görmüyorum. Ancak birlikte olduğum kişi de rahatsız oluyorsa bir miktar taviz verebilirim. Onun yanında canım cicim demem 😋🥲😋
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgiliniz karşı cins kanka/arkadaşına canım, bebeğim gibi sıfatlar kullanmaya başlasa rahatsız olup ayrılır mısınız?