Bir mekana gittiğinizde hesabı erkek mi ödemeli yoksa kız da hesaba ortak olmalı mı?

Ben erkek öder diye düşünüyorum Yanındaki kıza hesap ödetmek centilmenliğe yakışmaz bence
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar güzel görüşleriniz değerli katkılarınız için teşekkür ederim
Bir mekana gittiğinizde hesabı erkek mi ödemeli yoksa kız da hesaba ortak olmalı mı?
Cevapla