Arkadaşlar ben büyü falan mı yaptım bu nasıl oldu lütfen bakınnn?

Dün gece yatmadan önce Allaha kısmetimdeki kişiyi görmek istiyorum diye dua ettim. Sırf meraktan. Rüyamda bizimle pek alakası olmayan gidip gelmeyen bir akrabamın oğlunu gördüm. Sevgiliydik rüyamda. Ve sabah uyandığımda salonda otururken o cocugun annesi annemi aradı ve bu cumartesi size geliyoruz dedi. Bize asla gidip gelmezler ve bizde gitmeyiz normalde. Bu nasıl oldu tesadüf mü yoksa gerçek mi. Son aylarda çok fazla dua ediyorum kısmetimdeki kişiyle tanışmak için. Anlayan birisi yoruma gelsin nolur
Arkadaşlar ben büyü falan mı yaptım bu nasıl oldu lütfen bakınnn?
Cevapla