Fakir ve yakışıklı olmayan bir adama aşık oldum, ne yapmalıyım?

Birine aşık oldum çok evlenmek istedim o kişiyle
Hem maddi durumu kötüydü hem de yakışıklı biri değildi
Ve benden 9.5 yaş büyük
Adam beni hiç sallamadı hem elinin altında gördü canı isteyince yazdı aradı istemeyince konuşmadı vs
En sonunda ben de dayanamayıp ayrıldım
Şimdi sürekli yazıp arıyor barışmaya çalışıyor ne yapmalıyım
Fakir ve yakışıklı olmayan bir adama aşık oldum, ne yapmalıyım?
Cevapla