Eski sevgilim beni kullanıp ayrıldı hani düşünüyorum Güzel olsam neden ayrılsın? Sizce doğru mu düşünüyorum yanlış mı?

Merhaba size bir şey soracağım sakın kıza bak ne kadar egolu demeyin ben kendimi Güzel buluyorum yüzüm olsun konuşma tarzım olsun yolda bile dikkat çekiyorum fakat eski sevgilim beni kullanıp ayrıldı hani düşünüyorum Güzel olsam neden ayrılsın? Sizce doğru mu düşünüyorum yanlış mı?
Eski sevgilim beni kullanıp ayrıldı hani düşünüyorum Güzel olsam neden ayrılsın? Sizce doğru mu düşünüyorum yanlış mı?
Cevapla