Kucak mı daha güzel yoksa sırt mı? Sevgilin seni en çok neresinde taşıyor? Sevgilinin güçlü kolları seni kaldırabilir mu? 
Uçur beni aşkım 🤣


Sırtında olmam asla, kötü hissederim..Kucağında olmayı ise hiçbirşeye degişmem.. Taşıması şart degil, öyle tek elle kaldırılacak minnak kızlardan değilim. Taşıyamaz beni bebegim, kıyamam :)
Kucagına kıvrılır uyurum.. Olmadı o benim kucağıma gelsin :)
Teşekkürler
Sırtında
Cevap
8Cevap
Tabii ki kucağında olmayı tercih ederim ben onu sırtına yük değil kucağında rahatlık olmak istiyorum 😂😂😂😂
hiç kimseyle böyle şeylerim olmadı ama olursa kucak sanırım daha iyi olur
Sırtıma alayım diyeceğim de olmayınca sırtta boş kalıyor. 😃
Sevgilimin sırtına neden bineyim ya ben. Bunun fesat yanı bile yok.
Eşek mi bu kadın?
Kucağında :) hiç denemedim ama deniyim ilginç geldi.
Kalbinde olmak orada olduğum sürece nerde olduğumun önemi yok
Kucak hwr zaman iyidir😏
Başının üstünü alayım :D
Kucak tabiki 😃
Güçlü kollara emanetsin 💪💪🤣
Kas yapmaya başladım 💪🤣😋
Yanıbaşımda olduktan sonra gerisinin önemi yoktur.
Kucak ❤️
Kucakk
Kucağında
Kucağında
İkisi de olmasın.
Sırtıma çıksın gıtsın gelsin mesaj gibi iyi olur
Kızlar genelde benim altımda olmayı tercih eder ;)
Kucağında
Kucağında
İksiide güzel
Kucağında olmak
Kucak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar