Rekabet eder misiniz? Kıskanır mısınız?
İkinci Mehmet padişahım hoş geldin birincisi yetmedi 🤣🤣


Yedek işleri bana ters. Kendisine bol şans diler aradan çekilirim. Rekabet duygum başarmak istediğim şeyler için gelişir. Başkasına yönelen bir adamı kazanmak istemem üstüne para verip iade ederim.
İşte bu💪 yedek oyuncu konumu hiç hoş değil. Kimse kimseye bunu yapmamalı yapamaz. Karaktersizlik. Aşk tekildir. Tek insana istikamet ve yol haritasında ilerlenir. İşte yürek budur. Gerçek sevgi budur
Tabiki de savaşmam bu ne be. Ben neden benle flört ederken başkasına da kapı açan bir karaktersiz için savaşayım. Neden bir karaktersize sahip olmaya çalışayım
beni seçenekler arasına koyan bir insanı direk hayatımdan çıkarırım ki bir flörtü varken 2. sine gerek duyan insanla gelecek söz konusu değil bile
Doğru seçenekli bir ilişki olmaz
öyle çok flört yapıp bunu normalleştirenlerden uzak durmak lazım
Katılıyorum
Teşekkürler
Ricalar
Oda bana göre aldatmaya girer ki. Cehennem olsun gitsin...
Eig için teşekkürler
Rica ederim
Cevap
10Cevap
Hayır benimle konuşurken başkasıyla da konuşuyorsa bitmiştir
Flortler ile isim olmadi ve tercih edilmem tercih ederim. Seçenek haline gelirsem ben yol veririm.
Hayır. Benimle flörtleşirken başka biriyle muhatap olması, itici
Aradan çekilirim tepe tepe kullansın
Hayır umurumda olmazdı pek
Flörtümse zaten çokta umrumda degildir açıkçası..
Kimbilir bende kaç tane vardır, o rekabet etsin onlarla...
Ne savaşacağım, direk ayrılırım. Bir insanın flörtü varken neden flört edinir ki? Aldatmaktan başka bir şey değil.
niye rekabet edeyim ben varken başkasını katacak kadar karaktersizini napayım
Ben varken başkası varsa onu haline bırakırım. Bu tip biri ile hayat geçmez.
Fritozüm bu olaylara karşı. 😃 Kesin bozulur ve tamir olmaz. 🤣🤣🤣
Savaşmam, gitsin etsin flörtünü, baştan görmüş olurum işte kafakterini.
Karakterini*
Flörtken o yola sapanla işim olmaz, flörtü kıskanmam
İşte bu yüzden flörtten kıl kapıyorum. Başka sebebi yok cidden.
Ne savaşıcam elin kadın meraklısı yavşağıyla sağdan sektirip gitsin
Rekabet etmekle uğraşmam. Benimle konuşuyorken bir başkasına ihtiyaç duyduysa oradan ayrılırım.
Çok yorgunum be :D savaşacak halim yok.
sevişmekten yanayım :)
Hayır, savaşmam. Aradan çekilirim. Kimsenin seçeneği olacak kadar değersiz bir kadın değilim çok şükür.
Rekabet ederim tabiki. rekabet ediyorsam zaten kıskanıyorum demektir
Beni kendisi için savaşmak zorunda bırakan biri için kılımı kımıldatmam
Neyin savaşı Allah'ına kadar yolu var.
Öğrendiğim an soğurum.
Beni bırakanı bırakırım
Hemcins yeni flört yapması daha iyi olur
Hayır
Etmem hayır.
Ne Savaşıcam be
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?