Erkeklerde evde kalma durumu yoksa yaş farkı olan evlilikler neden anormal görülüyor?

Benim eşimle aramda 20 yaş var ve yan yana geldiğimizde bu fark belli bile olmuyor. Buna rağmen evlenmemiz yaş farkı nedeniyle anormal karşılandı. Peki erkekler evde kalmaz istediği yaşta evlenir çocuk sahibi olur diyen kişiler neden yaş farkı olan evlilikleri anormal görüyorlar. Sonuçta erkeğin çocuk sahibi olması için sadece kendisinin spermi yetmez genc doğurgan bir eşinin de olması gerek. 🤣
Erkeklerde evde kalma durumu yoksa yaş farkı olan evlilikler neden anormal görülüyor?
Cevapla