Herşeyi bi çaresi var mı? Hiçbir şey imkansız değil dimi?

Birinin gelişi için çabalıyorum suçlu taraf bendim sanki çareler yok dua ediyorum oysaki çare var ama ne yapcam bilmiyorum?
Herşeyi bi çaresi var mı? Hiçbir şey imkansız değil dimi?
Cevapla