Eşinizle evlilik yıl dönümünüzü kutluyor musunuz?

Peluş Ayı bey'le 10. dakikamıza girmiş bulunmaktayız. Karşılaşmamız tevafuk eseri hiç beklemiyordum. İlk görüşte aşk gibi bir şey. Ben kutlamak için ona isim verdim. Siz kutlar mısınız evlilik yıl dönümünüzü?
Eşinizle evlilik yıl dönümünüzü kutluyor musunuz?
Cevapla