Kadınlar duyduğuna aşık olur saçmalığı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kadınlar duyduğuna aşık olurmuş tabi o yüzden 7/24 kısa erkekler aşağılanıp red yiyor kadınlar duyduğuna falan aşık olmaz gördüğüne aşık olur. Ayrıca erkekler dış görünüşe bakmıyor en çirkin kıza bile kac tane erkek yazıyor. Bir kız ne kadar çirkin olursa olsun sevilir, ama bir erkek çirkinse kısaysa sevilmeyi geç erkek olarak görülmez.
Kadınlar duyduğuna aşık olur saçmalığı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla