Sevgilim buna taktı neredeyse 1 sene olacak niye silmedin diyor bu takıntılı olmak değil midir
Güncellemeler
+1 yıl
Ulan 1 senedir sevgiliyiz ondan once ki sevgilim de 1 senelikti sevgili olduğum insanları sildim lakin flört ettiğim kaç sene önceki şeyleri neden silmeyle ugrasayim ne alaka
Eski flört ettiğiniz konuştuğunuz karşı cins konuşmalarını siliyor musunuz?
Sileceksin kardeşim seviyorsan temiz olacaksın kimse eski konustugun kişileri görmek istemez unutamıyorsunuz sanıyoruz normal mi yani bu yaptığın eski sevgilinle canikli cicimli konuşmalar duruyor allah allah yapamazsın bu kadar basit yani sileceksiniz bu nedir ya Valla yıldırdınız yoke ski konuşma üşendim yanlışlıkla aradım
Ben de silmeye üşenen birisiyim ama hayatıma birisini sevgilim olarak aldıysam siliyorum. Görüp ne tepki vereceği belli olmaz. Nasıl hissettireceğini tahmin edemem. En iyisi işi garantiye alıp silmek olur
Kötü bir konuşma geçse zaten silersin Eski sevgilerimi de sildim Ancak flört demek yazmak 3 5 konuşmak demek arkadaş misali bunu silmenin mantığını anlamıyorum tutup onlara yavsamadim sonucta
Herkesin düşüncesi ve kıskançlık seviyesi farklı oluyor. Ben şimdi biraz empati yapıyorum sevgilimin telefonunda böyle bir şeyi görsem bozulurum. Üstünden istersen 10 yıl geçmiş olsun yine de görmek bilmek istemem. Ama bunu büyük bir sorun haline de getirmem ufaktan tribimi atarım keşke bunları silseydin balım vs der geçerim. Karşı tarafta bu sözden sonra eşşek değilse (senden bahsetmiyorum kusura bakma) siler. . . Ben her zaman mantıklı konuşuyorum 😌 rica ederim
Rahatsız oluyorsan sileyim problem değil diyorum Bu zamana kadar neden silmedin ben demeden silseydin umursamazsin gamsizsin genissin oluyor resmen sabrım deneniyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Benimde flörtüm silmiyordu niye silmiyorsun dedim ne yassımı unutuyorum dedi bence gerksiz sonuçta bitmiş şeyler sil bence fazlalık yapiyarr😏
Ama çok eski bir mevzu bunun ne mantığı var
Haklı valla kusura bakam arada açıp okuyorsundurda sen djdjjf bence sil ne olacak
Neden böyle bir şey yapayım eğer öyle yapsam ona geri dönerim zaten
Bu kadın mantığını anlayamıyorum
Sileceksin kardeşim seviyorsan temiz olacaksın kimse eski konustugun kişileri görmek istemez unutamıyorsunuz sanıyoruz normal mi yani bu yaptığın eski sevgilinle canikli cicimli konuşmalar duruyor allah allah yapamazsın bu kadar basit yani sileceksiniz bu nedir ya Valla yıldırdınız yoke ski konuşma üşendim yanlışlıkla aradım
Silerim tabi ki neden dursun ki
Neden silmeyle ugrasayim ki kaç sene olmus
Neden dursun ki? Bir daha konuşacağım biri değil sonuçta ve hayatımda birisi var silinmesi her zaman daha sağlıklı bir davranış olır
Ben kimseyle sohbetimi silmiyorum
Yük olmuyor bir şey olmuyor
Flört ettim olmadiysa olmamıştır neden sileyim
Sen siler misin
Ben de silmeye üşenen birisiyim ama hayatıma birisini sevgilim olarak aldıysam siliyorum. Görüp ne tepki vereceği belli olmaz. Nasıl hissettireceğini tahmin edemem. En iyisi işi garantiye alıp silmek olur
Kötü bir konuşma geçse zaten silersin
Eski sevgilerimi de sildim
Ancak flört demek yazmak 3 5 konuşmak demek arkadaş misali bunu silmenin mantığını anlamıyorum tutup onlara yavsamadim sonucta
Sen yine mantıklı konuşuyorsun tebrik ederim
Herkesin düşüncesi ve kıskançlık seviyesi farklı oluyor. Ben şimdi biraz empati yapıyorum sevgilimin telefonunda böyle bir şeyi görsem bozulurum. Üstünden istersen 10 yıl geçmiş olsun yine de görmek bilmek istemem. Ama bunu büyük bir sorun haline de getirmem ufaktan tribimi atarım keşke bunları silseydin balım vs der geçerim. Karşı tarafta bu sözden sonra eşşek değilse (senden bahsetmiyorum kusura bakma) siler.
.
. Ben her zaman mantıklı konuşuyorum 😌 rica ederim
Rahatsız oluyorsan sileyim problem değil diyorum
Bu zamana kadar neden silmedin ben demeden silseydin umursamazsin gamsizsin genissin oluyor resmen sabrım deneniyor
💩 çıkartmış o da genişlik falan ne alaka çok ayıp insanın sevgilisini böyle tabir etmesi
Hayırlısı bakalım
Hayırlısıı. Bol sabırlar
Haklı çok saçma yani saklaman biriktirmen.
Tek tuşla siliniyor 🥲
Biriktirmiyorum kaç sene önce olan azıcık konuşmayı neden sileyim
Düz mantık insanlar değer verdikleri şeyleri saklarlar. O eski flörtlerine ait şeyleri biriktirse sen nasıl hissederdin?
Hiçbir şey
Ne hissetmeliyim
Anladım ki inat birisin onun için susuyorum
Hepiniz aynisiniz
Bu gereksiz düşüncelerin koku nereden geliyor merak ediyorum
Hem fikir olmak yanlış olduğu anlamına gelmiyor.
Anlayamıyorum
Mantığım bunu almıyor
Ne diyim ki olabilir 😃 ama ondan değerli değil ya rahatsız olduğunu söylemiş sil gitsin
Ben demeden silecektin oldu mevzu
Kafamı duvarlara vurucam
Sen varlığını bile unutmuştun dimi djfkfkg. Olur arada saçma şeyler
Soyadını bile hatırlamıyorum numarası yok
İşin yoksa geriye dönük 10 seneyi ara
Sevgilin haklı..
1 dakika bile durdurmam ne gerke var
:) ben de hoşlanmazdım
Şakamısın sen
Sen m@l mısın kardeş
Lan ne alaka
Sevgilin eski flortlerinin mesajlarını saklasa hoş mu?
Ne var bunda
Benden önce sevgilisi de olmuş olabilirdi ne yapayım öldüreyim mi cocugu
Sana diyom ki mesajları saklaması hos mu
Yaşanmış bitmiş olan bir şeyi desmezdim
Şuanda benim ve beni seviyor
Ona donmeyeceginden eminim
Bu ozguvensizliktir