Mantığıyla olmaz diyor ama duygularına da engel olamıyor acı çekiyor ne zaman unutur veya geri döner mi?
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Dönecek olsaa döner. Hisleri de çok fazla yok kıza karşı demekki
Benden bir şey bekliyor olabilir mi
Aslında bu noktada kafanızın uyuşmadığı şeyler neler, onları öğrensem, sağlık bir yorum yaparım diye düşünüyorum
Yaşam tarzı falan kıskançlık özellikle ben sevmiyorum öyle şeyler o da otorite kurmak istiyormus ama gerçekten bir kız için kendini harcayacak biri değil çoğu insanın tanıdığı biri çevresinde ve beni başta o kadar istedi ki çevresindeki samimi olduğu falan herkese söylemişti ailesinden de kız kardeşine anlatmıştı
Bana sorarsan dönebilir ama bu ilişkide çok yorulursun. Bu kadar sıkan birisi seni değersiz yapar. Affedersin mal istiyor karşısında muhtemelen. Otorite kurmasına izin vermek de seni insandan çok ürün haline getirir. Yol yakınken uzak dur derim ama sen bilirsin tabi
Peki şey bu kişi kendi hayatında da gizlilik aman kimse duymasın biri asla sosyal medya profilini falan açacak biri değildi bu olaylardan sonra açtı ve işte bir iki göndermeli şey de atıyordu ve yine asla kız falan takiplemez şimdi birini takip etmiş o da geri dönmüş ama hesabını da kapatmıyor görebileceğimi biliyor yani kıskandırmaya mi çalışıyor yoksa görürse görsün diye mi düşünüyor gözden çıkarmış mi
Bütün samimiyetimle söylüyorum. Bir erkek olarak, ne yaptığının farkındayım çocuğun. Beni dinlemek, dinlememek sana kalmış. Çocuğun sana karşı net bir hissi yok muhtemelen. Sadece seni güzel buluyor olabilir. Senin ona olan hislerinin biraz farkında. Şu an seni yedekte tutmak daha mantıklı onun için. Kendisi için senden daha iyi birisini bulmaya çalışacak. En son kimseyi bulamazsa sana dönecek. Başka bir ihtimal olduğunu düşünmüyorum. Ama karar senin. Sen nasıl istersen öyle yaparsın. Ben sadece uyarımı yapıyorum
Hislerimin farkinda olamaz çünkü ben gerçekten hiçbir şey yapmıyorum dümdüz duruyorum bu da onu delirtiyor arkadaşlarım bile onu hala düşündüğümü falan bilmiyor çünkü hiçbir şey yapmıyorum karşılaştığımızda da öyle sıradan biriymiş gibi davranıyorum
Çok güvenme bu çocuğa, çoklu oynadığı belli. Birkaç kız vardır aklinda muhtemelen
Bende bundan şüpheleniyorum çünkü kendisi ahlak timsali gibi davranıyor ama çok fazla kızın ağzından duydum çok saçma değil mi kendi hiçbir şey yapmıyor olsa kızlar neden bu kadar konuşsunlar anlam veremiyorum ya vazgeçmem gerek sanırım bir de hiç böyle şeylerle isim falan yoktu beni kendi hayatının ortasına soktu bı anda ne olduğumu şaşırdım gece kaç olmuş düşündüğüm şeylere bak geldiğim hale bak
Ahlak timsali gibi davranan zaten sıkıntılı. Zaten anlattığın çocuk erkeklerin yüzde 90'iyla aynı. Bu çok bariz 😄
Farkındaydım ama bir erkekten duymak daha etkili oldu beynimde bir yer açtın teşekkür ederim en iyisi artık uzak durmak lazım nerden bulaştıysak
İnan kafa yapina uyan, seni taşıyacak bir sürü insan var dışarda. Salla geç bunları
Sütten dilim yandığı için bir sürü yoğurt dahi yemem ama bakalım umut dünyası yinede 🥲
Süre*
Hahaha hiç belli olmaz o işler. Karsina birisi çıkar. Noldugunu anlamazsın 😄
Bakalım nasip kısmet artık
boş ver hayatta ilişkiden başka şeyler de var. Hayırlısı
Aşka gelene kadar bir sürü şey var zaten beni böyle delirtmeseler ben gayet yolumdayim da işte müsade etmiyorlar 😅
Sen de suçlusun
Naptımmm
İzin vermissin seni delirtmelerine. Sen yoluna baksana kızım. Ne işin var bu delilerle. Kendine gel 😄
Biraz takıntılı biriyim ben amaaan deyip geçerim sonra 500 kez döner arkama bakarım keşke böyle olmasam ama böyle napalım
O bende de var ya. Çözümünü ben de bulmaya çalışıyorum. Var mı bir tavsiyen 😅
Hiç yok bir de dışarıdan o kadar umursamaz görünüyorum ki sürekli dalga geçiyorum yaşadığım şeylerle insanlar da ne güzel takmıyor falan diyor sonra gecelere kadar böyle işte sen ne burcuydun
Oha tam aynısını yazacaktım. Dışardan bakanlar ne kadar gamsız adamsın diyor. Ama akşamları tek basimayken durum hiç öyle değil.
Ben oğlak burcuyum. Ondan dolayı mı yoksa😅
Yoo bende teraziyim burçla ilgili değil heralde
Terazinin özellikleri şey miydi? Dengeli birisi falan böyle.
Kendi içinde bir dengesi var ama gelip bir dengesiyle oynarsan iflah olmaz bir dengesizlik hâli, aşırı kararsız ve modu çok çabuk değişen biri
Sanki senin yaşadığın durumu özetler gibi olmuş.
Oğlak nasıl birisi peki. Bakalım bana uyuyor mu
Pek oğlak tanıdığım olmadı kızı ve erkeği de ayrılıyor tabi ama genelde bi tertip düzen halleri oluyor onların, soğuk duruyorlar biraz bir de çok mesajlaşmayi sevmiyorlar sanki
Ben pek soğuk durmuyormusum. Ama tertipli birisiyim. Mesajlasmayi sevmediğim oluyor ama karşı tarafta sevdiğim bir insan olursa mesajlaşmak çok keyifli bir hal alabiliyor. Ayrıca sohbeti güzel birisiyle mesajlasmayi da oldukça severim. Senin gibi mesela. Sohbetin cok sarıyor her gün mesajlasirim seninle sıkılmam muhtemelen 🤪
Oğlak ve teraziler pek anlaşamaz aslında biri toprak biri hava burcu
Amaan neyse öyle işte konu da nerden nereye geldi
Sen açtın burc konusunu ben değil 😄😄
Burçlarla kafayı bozmuş o kız hdjsjs
Yorumlardan da baya konuşmuşuz yalnız mesaj gibi. 😅
Güzel sohbetti arkadaşım. Eklersen konuşuruz arada. Sen bilirsin
Çok zor fiziksel olarak çok beğendiği birini sevmemesi bir erkeğin
Sevdi zaten hatta baya böyle onun hiç tarzı olmamasına rağmen acı falan çekmeli sevdi ama mantığına engel olamıyor bilmiyorum geri döner mi 5 ay oldu hala içinde bir şeyler var
1 ay filan duruma bağlı birazda tabi bana göre
5 ay oldu hala unutabilmis değil neden geri dönmüyor
Unutamadığını nerden biliyorsun ki?
Göndermeli paylaşımlar yapıyor beğendiği şeylerde de öyle ve beni görünce çok saçma davranıyor halı hareketi falan
Senin üstüne alınmaı bekliyor olabilir o zman.
Hiç kız falan takip etmez normalde ve profilini de açmaz profilini açtı işte bu olaylardan sonra su göndermeli şeyler için falan olduğunu düşünüyordum şimdi bir tane kız takiplemiş kız da onu takip ediyor profili de kapatmiyor kiskandirmaya mi çalışıyor gerçekten o kız için uğraşıyor olsa profili kapatmaz miydi
Kıskandırmaya çalışıyor olabilir çünkü sen ona kolay ondan vazgeçmeyeceğini hissettirdiysen eğer bunu yapıyor olabilir evet
Evet ya malım yaptım yani bitti demiştik sonra ben mesaj attım kendimi anlatmak için falan şimdi tekrar bir şey yapmamı bekliyor galiba ama bu beni soğutuyor farkında değil işte kızla kıskandırmak nedir
Yok ya mallıktan değil o insanız biz o yüzden hahahha
Bir kere ben mesaj attım ve önüme bir sürü engel çıkardı bende tamam o zaman napim dedim herkes yoluna gitsin hiçbir şey demedi şimdi tekrar bir adım beklemesi çok saçma değil mi ya daha napabilirim
Bence de saçma evet anlattıklarına göre.