Her tartışmada ayrılalım diyen karşı cinse sabır gösterir misin?
Ya da tm aşkım sen haklısın deyip altan almaya mı denersin))
Ya da tm aşkım sen haklısın deyip altan almaya mı denersin))


Bir tartışma da ayrılalım diyor ise bir zahmet sg ya. Bu ne ya? Her fırsatta onu mu çekeceğim? Resmen gel beni döv demek bu. Böyle birisi de gitsin parkta oynasın.
Bunu bir defa yapması ayrılmama sebep olabilir.
Kimse kimse için vazgeçilmez değildir.
Herkesin en iyi bir ikinci kişisi bir yerde muhakkak bulunur.
Önemli olan elindekinin ve yanındakinin değerini kaybetmeden bile bilmek.
İyi bayramlar.
Öyle biriyle beraber olmam zaten de, bir canım yapıp da oldum diyelim, ilk dediğinde ayrılırdım zaten, ikinciye diyemezdi ayrılalım diye, çoktan ayrılmış olduğumuzdan.
Cevap
24Cevap
Yok işim olmaz kapı orada git derim.
Beni çok sevdiğini ya da sevmediğini gösterebilir, yine uyum varsa sorun olmaz diye düşünüyorum
bunu yapıyorsa.
ayrılsın lan o zaman
hiç çekemem..
Sürekli ayrılık kapısını gösteriyorsa, vakti gelmiş demektir.
1 tamam olur 2. sinde bu durum artık beni cepte gördüğünü gösterir o zaman onu korkutmaya çalıştığı yolda uğurlarım
Hayır asla tahammül etmem. Karşı tarafın ayrılma korkusunu bildiği için zaafından yararlanmak istiyordur.
Göstermem bir kere ağzından ayrılık lafı veya iması çıkıyorsa ilişkide toksiklenmeler başlamış demektir tetikte olmak lazım.
Ya gidesi vardır ya da kendini vaz geçilmez sanıyordur iki turlude zaman kaybidir
Hayır göstermem. Göstermedim de... Gösterilmemeli de...
Göstermem. İstemiyorsa çekip gidebilir, uzatmanın bir manası yok.
Defol git ayrıl dicemde bende bunu yapmama ragmwn sabırlı jsjsjajsjajkak
Ayrılıkla tehdit ederse ilk seferden basarım tekmeyi uğraşamam kimseyle
Bu saatten sonra göstermem, benim gibisini bulacaksa ayrılsın, gafasınna göre yani.
Ne sabır gösteririm ne tamam aşkım diyip hak veririm. Yol alsın onunla uğraşamam
O kadar meraklı madem, yolu açık olsun.
Tamam gitsin ayrılsın
Ona böyle bir şey yapma hakkını kim veriyo? Kadın veya erkek değil ben önce bi insanım ve ne olursa olsun beni tehdit edemez.
Hiç beklemem direkt ben ayrılırım çünkü o an anlarim ki ben bir ilişki yaşamıyorum uzatmanın da anlamı yoktur
Cehennemin dibine kadar yolun var denir..
Ayrilik lafini agzina alip beni tehdit ettigi an bitiririm iliskiyi
S*ktiri çeker ben ayrılırım zort
Ayrılık lafını kullanan insandan hayr gelmez
Hayır göstermem. Hatta öyle mi der ben ayrılırım.
hayat bu çocuk oyuncağı değil. ara verelim bile dese kapı orada, yolu açık olsun.
Hayır sabır yerine kapıyı gösteriyorum genelde.
Hayır kimse vazgeçilmez degil benim için
Ayrılırım adet yerini bulur o sağ ben selamet
Tehdit ne ya hayatta katlanamam
Direkt peki der, konuşmam bir daha.
Hayır buna sabrım yok.
En nefret ettiğim şey gelemem bunlara
Evet hem de ayrılarak :)
Tehdit de nedir. Yolu açık olsun
Sabır göstermem ayrılırım
Önce alttan sonra üstten
Bir demem iki demem üçüncüde tekmeyi basarım
ilk seferde yol vermek lazım
ona istediğini veririm sonunda
Offyeter ya derim
cehenneme kadar yolu var
Tahammül sınırlarım dışında bi durum
Hiç uğraşamam
Asla göstermem
Asla gidenin yolu açık olsun
Hic tahammulum olmadigi icin baysss
Cehennemin dibi 😃
Yolu veririm
Hayır
Göstermem istiyosa gitsin kapı orada
Sabrım nickinin 3x hâlidir
sktri çekerim
Evliysen ve çocuk varsa seve seve.
Sabır değil kapıyı gösteririm tekmeyi basarım
Hayır yol veririm
Sabır olmaz
Yol veririm
Gostermem
Ayrilirdim
Göstermem
Direk engellerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?