Tanimadiginiz bir kıza DM den neden ismiyle hitap edersiniz?

Çok saçma geldi bana bu
bu ne samimiyet ! Ismim yaziyor diye niye DM den ismimle hitap ediyor bana bu ne cüret
Şaka şaka sosyal medyadan tanisilir mi sizce şans vereyim mi? 🤣
Tanimadiginiz bir kıza DM den neden ismiyle hitap edersiniz?
Cevapla