Yokluğunda viran oldu şehir
Artık gelsen de bir
Gelmesende bir
Artık gelsen de bir
Gelmesende bir
Beni bu kadar kırmak sana ne kazandırdı. Seni her zaman ne olursa olsun sevip destekleyen beni neden bu kadar incittin. Seni çok sevdim herşeyini kaybettiginde bile yaninda bir tek ben vardım seni affetmiyorum beni bütün insanliktan da bu hayattan da tiksindirdin oysa ki seni sadece tüm kalbimle sevmiştim o yüzun hiç gülmesin sen benim sevgime kıydin rabbim sana gün yüzu göstermesin ve ömür boyu bana yaptığın haksızlıgin vicdan azabiyla kavrul yüzün gülmesin ömrünce sevilme
Beddua lar ard arda geldi kimse artık işi zor 😂
Beter olsun
Beddua sahibine dönermiş unutma
Bu kadar oduna değer versem özensem şimdiye yeniden agaç olurdu ve gercekten de her şeyini kaybettigi dedigim gerçekten de kaybettigi bir kadinin asla kabul edemeyecegi seylerdi duruma bakariz dedim destek oldum ama o ne yaptı unuttu her şeyi Allah büyük beter olsun şu saat oldu uyuyamadim neden kırgınlığimdan insan olan kendisine destek olan birini gerçekten seven birini bu kadar incitmezdi hani siz dogru duzgun sevin her şey hallolur diyorlar ya külliyen yalan erkekler mizmiz kendini bilmez herşeye trip atan aptal (kolayca yönebilecegi manasında) kadın seviyor (bazı kadınlar da sadece erkegin parasıni) GERIÝE KALAN INSAN GIBI SEVENLERIN DE KADIN ERKEK DEMEDEN YUZU GULMUYOR ECDADINI INSANOGLU ECDADINI S... KYM
İnsan ulaşamadığının hayranı
Ulaştığının nankörü dür
Haksizsan döner kaldı ki ona ettigim beddualar ettigim gibi tutuyor tutsun da beddualarim ona oldugu gibi tutuyor diye beddua etmeme karari almistim ama artik ben de ilahi adaler istiyorum
İlahi adalet*
O zaten herkes için vardır merak etme rahat ol
Ulan şerefsiz 3 sene peşimde koştu şimdi yume bakmıyorsun. Beni gördün zaman niye yüzünü ceviriyorsun. Ama bunu bil asla senle sevgli olmiyacam😂😂her kiza bakıyorsun o gözlerini çıkartırım.
Bukadar yetr
Yeterli demen beni güldürdü adamın içinden geçtin resmen 😂
Hiç sorma yaa 😂😂
Bunları demek için 10 yıl falan sevmiş olman lazım baya dolmuş sun cunki 😂
Bide komşuoğlu kendisi ilk başlarda sevmiyorum ama asik oldum sonrada şimdi yüzme bile bakmıyor ama bende yüz vermiyurm
En iyisini yapoyoesan zaten yüz verirsen basit biie olarak görür seni
Çok çapkın birisi 😂çıkma teklifi etmesi kiz kalmadı galiba. inanir main 3 yıl peşindeydi ama hiç bana teklif etmedi sence neden
İlgi alanına girmemiş dir şimdi snaa bakmış sa boşta kalmış dır bence 😂
Nasil biraz daha açıkla
Çok haklsın 2 yılık ciddi ilişkisi vardı ama bitti Sunra tekrar bana bakmayı çalıştı ama ben onun yara bandını değilim
Tipin olabilir davranışın olbailie onun hoşuna gitmeyen
Ama çıkacak kız bulamamış sa seni garanti de gördüğü için sana dönmüş de olabilir
Ama bende yüz vermedim iyi yaptim. Temrin edrim çok haklsın okdar güzel kızda değilim ama karakterli bir insanım onun gibi sereriz değilim
Karekter hersey dır
Ayran gönüllü çok
Yaşantım da çok delikanlı kız da gördüm ka. ar erkek de
Sence ben nasilim😀😀
Ne bilim nasılsın 10 dakka dır konuşuyoruz sonuç da 😂😂
Haklisin 😂😂
Kürt musun merak ettim
Pasaat a baktın diye mi böyle soru soruyorsun 😂
Tamam bee öyle bir insan değilim.
teşekkür ederim iyi geceler
Öyle birisin demedim ki sadece ona bakarak mı bunu sordun dedim 😂
Aha trip niye 😂
Hayır valla 😒
Dedim çocuk şehrin en zenginlerinden ama hiç bakmadım bile
Bana tanıdık geldin ondan dolayı o soruyu sordum yanlış anlama
Bir önceki soruna biktim samawar çay içecem yazmışsın bende dedim bu kacak çay içiyor
Yok kaçak çay sevmem ve ayrıca arabım 😂
Ve profile de bakilmjs 🤣🤣
Yav sadce soraya baktım 😂okdar
Oraya bakarken profile de bakim dedin dimi
Şanslı sin biz sana bakamıyoruz 😂
Ayrıca semaver çayı aşırı severim insanları bile o kadar sevmem öyle diyim 😂
Evet baktim 😒😂 git uyu hadi iyi geceler
Sana iyi geceler asıl bne sabah a kadar burdayım itiraf sonrası kaçmak da iyi oluyor mu 😂😂
Tanıyorum dimi seni ben 🙄
Evet tanıyorsun senle peynir ekmek yemiştik 🤣
Nerde tanıyacaksın Allah aşkına
Peyniri sevdiğim i nerden bildin
Beni tanıyan direk pasaat muhabbeti yapıyor da ondan dolayı 😂
Al bu passati başına vur 🤣ane kadar değerli passatmiş
Sahibine değerli dır belki ama benim olmadığı için değeri yok bende
Ben motorcu yum 😂
Yarın bayram mi
Bize göre her gün bayram da sizi bilmem size göre arefe 😂
😂😂yok kadınlar için bayram 😂
Ha saç sakal trasi diye mi
Yoksa başka bişey için mi
Ağa iftar yemeklerin den kurtuluyoraunuz dimi 😂😂
Aynen Haklisin 😂😅
Hangisinde haklı yim 2 seçenek yazdım 😂
3 numara iftar yemekleri
O 2 numaraydı 😂😂
😂 ne fark eder
3 numara yok o fark ediyor işte 😂😂
teşekkür 🌚😒
Ne için 🙄
Eig🌚
5 gün sonra gelen teşekkür e rica etsem olur mu sence 😏
Sen bilirsin 🌚😂pp güzel mi 😂
Pp güzel mi yanlışlıkla yazdım kusura bakam
Pp derken ben cahilim anlamı da söyler misin 😂
Yazdın bi kere beni alakadar etmez 🤣
Profil
Sence güçle olup olmadığını senin öğrenmen için benim görmüş olmam lazım değil mi 😉
Güzel olup olmadığı diyevek dim klavye güçlü yazmış pardon 😂
Yanlışlıkla oldu işte 😒😂
Beni alakadar etmez ağızdan çıkan lafın icraatı de yapılır
Ama gene senin kararın 😏
Haklsın pasaat baktım söyledim 🤗😝😝😝😂
Pp nasıl güzel mi derken kendini profilin den bahsediyor sun sandım bende 😂
Hayır passata baktım 😂😂iyi akşamlar teşekkür
Ha bakıp kaçarım diyorsun öyle diyorsan sen bilirsin 😉
Cevap
6Cevap
20 yil boyunca gunahlar yazdim
Dunyam dondu disardan baktim
Ha bi de fani askina kandim
Tobe tobe tanrim bi kasara taptim
Ceyhan prensi adana 😂😂😂
Unutmaya başladım be gülüm. Bir zamanlar her yaprağı ayrı bir renk olan papatyaydın şimdi yaprakları solmuş, kurumuş, rüzgarın kenara ittiği ottan başka bir şey değilsin.
Bu iyiydi eyvallah
11.11.2021 hala aklımdasın seni gerçekten seviyorum
Sayıyı aklında tutarsan kafayı yersin kardeşim
Bu burada dursun olunca yazarım 😅
Yazınca haber edersin 😂
Keşke mesaj atsan özledim yazardım
Hep Bi beklenti var yani
Reis evlendi kız beklenti yok evli olmasaydı bunı yazardım ona zaten 😂
O kötü olmuş valla 😂
Seni seviyorum
Hala mı
Söylicek tek bir kelimem dahi yok 🙂
Kibar insan başka oluyor 😂
Dikkat et kibarlıkdan kırılacak sin az agresif ol yav 😂
Neyi bekliyon?
Gel mi demek istersin yani
Bitti...
Kısa ve net
Çok üzdün
Bu kadar mı
Evet bu kadar
Ben aksiyon seviyorum millet duygusal kalıyor hep 😏
kimseyi sevmem
En iyisi hacı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?