Merhaba arkadaşlar,
bugün önemli iş başvuruları için resim çekinmeye gittim. Güzel giyindim saçımı makyajımı yaptım ve kendimden emin bir şekilde çıktım evden.
Resimleri çeken kişi pek iyi çekemedi benimde 100de 100 hoşuma gitmedi, ama yinede resimde ben olduğum için güzel olmuştur dedim işimi görür dedim aldim çiktim.
Sonra sevgilime yolladim kalpli emojiler yollamasini beklerken bana başka var mı dedi, bi tuhaf hissettim o an, yok neden dedim, idare eder güzel değil yazdi. O an nasıl üzüldüm nasıl moralim bozuldu anlatamam içime öküz oturdu sanki…
Madem ki gerçekten kötü veya beğenmedi, Sen güzelsin sadece resime yansımamış veya çeken iyi çekememiştir ama yinede güzel takma sen diye bilirdi. Neyini beğenmedin diye sordum tekrar. Merak ettim çeken kişinin hatasi mi var da onu beğenmedi veya beni mi beğenmedi diye. İşiği kötü veya formati kötü veya pozisyon iyi cikmamiş duruşun tam simetrik değil dese yine okeyim.
Ama o geldi bu cevabi verdi, Gülüşün hiç iyi çikmamiş dedi, gülmekten soğudum oysaki hep içten gülen birisiyimdir.. sonra evde gittim bi tur ağladım kalbimi kırdı diye. Ben kendimden eminim ve başkasının beğenip beğenmemesi beni pek ilgilendirmez ama söz konusu sevgilim dediğim kişi olunca kırdı kalbimi
bugün önemli iş başvuruları için resim çekinmeye gittim. Güzel giyindim saçımı makyajımı yaptım ve kendimden emin bir şekilde çıktım evden.
Resimleri çeken kişi pek iyi çekemedi benimde 100de 100 hoşuma gitmedi, ama yinede resimde ben olduğum için güzel olmuştur dedim işimi görür dedim aldim çiktim.
Sonra sevgilime yolladim kalpli emojiler yollamasini beklerken bana başka var mı dedi, bi tuhaf hissettim o an, yok neden dedim, idare eder güzel değil yazdi. O an nasıl üzüldüm nasıl moralim bozuldu anlatamam içime öküz oturdu sanki…
Madem ki gerçekten kötü veya beğenmedi, Sen güzelsin sadece resime yansımamış veya çeken iyi çekememiştir ama yinede güzel takma sen diye bilirdi. Neyini beğenmedin diye sordum tekrar. Merak ettim çeken kişinin hatasi mi var da onu beğenmedi veya beni mi beğenmedi diye. İşiği kötü veya formati kötü veya pozisyon iyi cikmamiş duruşun tam simetrik değil dese yine okeyim.
Ama o geldi bu cevabi verdi, Gülüşün hiç iyi çikmamiş dedi, gülmekten soğudum oysaki hep içten gülen birisiyimdir.. sonra evde gittim bi tur ağladım kalbimi kırdı diye. Ben kendimden eminim ve başkasının beğenip beğenmemesi beni pek ilgilendirmez ama söz konusu sevgilim dediğim kişi olunca kırdı kalbimi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer