Erkekte kaybetme korkusu oluşturabilen bacılarıııımmm yardımcı olun?

1 senelik ilişkim var. Adam kendi peşimden koştu uğraştı didindi. Normalde tipim olan bir insan değildi ama o kibarlığı ilgisi alakası beni etkiledi. Her şeyin boy pos tip olmadığını düşündüm. Kariyeri olan bir insan benim de var ama daha işime başlamadım. Her şey güzel giderken ben buna alışmaya başladım sevdim zamanla. Bunu belli de ettim. Bu da zamanla uzaklaştı. Olsam da olur olmasam da olur tavrına büründü. Etrafta gayet hoş bulunacak bir kızım. Genel anlamda kimseye zararım yoktur.. neyse işte hiçbiri umurumda değil gibi tavırlar. İlgisiz alakasızlık bencillik kendini sürekli düşünme. Ne yapabilirim? Ayrıl demeyin en son seçenek o. O aramadıkça yazmadıkça yazmam genel olarak. Aramamam sormamam bir şeyi değiştirmez. Ne yapabilirim? Ben
Erkekte kaybetme korkusu oluşturabilen bacılarıııımmm yardımcı olun?
Cevapla