Antidepresan kullanan biri aşık olur mu? İlişkisi sağlam olur mu yoksa aşık olduğunu mu sanar? Bilenler yardım edin?

Antidepresan kullanıyorum bazen ruhsuz gibiyim bazense baya hisli oluyorum ama sizce sevgili durumuna etki eder mi ne düşünüyorsunuz? Tecrübe eden varsa yazsın lütfen
Antidepresan kullanan biri aşık olur mu? İlişkisi sağlam olur mu yoksa aşık olduğunu mu sanar? Bilenler yardım edin?
Cevapla