Neden 180 üstü türk erkekleri 180 üstü kızlara ideal demiyor?
hep 165 - 170 kıza ideal diyorlar
nedir 165 170 kızlardan çektiğim
hep 165 - 170 kıza ideal diyorlar
nedir 165 170 kızlardan çektiğim
latife906 sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Arkadaşım matematik diye bir şey var duydun mu hiç? Ortalama hesabı yapıyorlar ve belli bir oran; boy ortalaması oluyor. Biz g'müzden sallamıyoz yani. Ayrıca erkekler, kadınlar gibi boy sorunu yapmazlar. (Gerçi bu erkeklerin abazalığından kaybaklanıyor olabilir) xmxmmxmddmdk 😅😅
onlar da ideal düşünsene boyu boyuma huyu huyuma çok güzel. Öperken rahat sarılırken rahat, belden kavrarken rahat.
insan için "ideal" bir kelime asla geçerli olamaz, sosyal mecraların dayatması
Boy ortalaması kadınlar 1.60 .70 arası olduğu için alışık değiller sanırım
1.84
Kadınlardan hoşlanmıyorum benim için önemi yok yani
Türk kızlarının uzunu biçimsiz oluyor rus desen olur bak
erkeksi geldikleri için
erkekten büyük eller ayaklar derken çekici bulmuyorum
cünkü ideal degil. bi 5-6 cm kısa olmasi daha hos duruyor. sana da 190-195ler ideal diyebilir
Yokki 1.80 kız 1.90 boyum 1.80 birini bulayım yarın evlenirim
Deve gibi kızı napalım sarılınca kaybolacak sevimli kız seviyoruz
Kişiden kişiye değişir ama çoğunluk kısa kızları beğeniyor
180 üstü kızlara ideal dersek ideal kız kalmaz :D
1.72 üstü fazla kızlarda çünkü
Boyum 197 öyle 180 kız pek nadir görüyorum
keyif bizim değil mi pırasa sapı
niye bu kadar zorluyorsun hep aynı soruyla, sana dedik bu işin ideali falan yok zevk meselesi
biri uzun sever biri de kısa
öyle genelimiz kısa kız seviyo falan yok, bizim için önce iyi insan olması gerekiyor boyuna falan bakmıyoruz insanların
Kizlar da 170 erkek için aynısını diyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?