Terkettim diye kollarını kesmiş, ailesi seni savcılığa vereceğiz diyor. Bir şey çıkar mı, ceza alır mıyım?

6 senelik ilişkimi bitirdim. Soğudum diye ayrıldım bir zararı olmadı. Sonra yeni ilişki yaptım, instagram da resmimizi paylaştım. Eski sevgilim beni aradı resimleri görmüş. Açmadım bende. Sonra kesmiş kollarını. Ailesi diyor ki kızımı mahvettin BEDELİNİ ÖDEYECEKSİN. bir şey çıkar mı başım ağrır mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Saçma sapan yorum yapan arkadaşlara sesleniyorum. Terkettim çünkü soğudum. Her kavgada anneme, ölen ablama küfür eden biriydi. En ufak şeyde kardeşim diyordu. Bende soğudum, daha fazla tahammül edemedim. Ayrılmak ilişkinin doğasında var boş yapmayın başka yerde ağlayın 😄
Güncellemeler
+1 yıl
Kardeşim değil, uruspu çocuğu diyordu. KS çevirmiş
Terkettim diye kollarını kesmiş, ailesi seni savcılığa vereceğiz diyor. Bir şey çıkar mı, ceza alır mıyım?
Cevapla