Uzak ilişki yaşıyoruz sevgilimle KS de tanıştık sizce bu ilişki yürür mü?

Bana hissettirdikleri önceden yanımda olan insanlardan daha güçlü. Onu çok seviyorum ama aramızda çok engeller var. İkimiz de yoklukta değiliz istesek yanımızdaki insanlarla ilişki yaşayabilirdik. Ben mi çok safım yoksa yanlış mı yapıyorum
Uzak ilişki yaşıyoruz sevgilimle KS de tanıştık sizce bu ilişki yürür mü?
Cevapla