Yeşil gözlüyüm, bu harika bir şey olmasına rağmen bana çok normal geliyor :D?

yani gözlerimi verimli bir şekilde kullanamıyorum karşı cinse karşı :D Tavsiyeler?
Yeşil gözlüyüm, bu harika bir şey olmasına rağmen bana çok normal geliyor :D?
Cevapla