Çocukluktaki en çok yakın olduğum kişiye yazmalı mıyım sizce?

Ondan sonra kimseye yakın hissedemedim yıllardır kızı da en son 4 5 yıl önce görmüştüm.
Çocukluktaki en çok yakın olduğum kişiye yazmalı mıyım sizce?
Cevapla