Kızlar, Bir kız var. İlk önce o da beni seviyordu. Ben de onu seviyordum. Aramızda güzel bir ilişki vardı. Sonrasında arkadaşların?

Bir kız var. İlk önce o da beni seviyordu. Ben de onu seviyordum. Aramızda güzel bir ilişki vardı. Sonrasında arkadaşlarının beynini yıkanması sonucu. Beni reddetti. Şimdi ise ara sıra geri konuşuyoruz. Sosyal medya hesaplarından da ekli. Fotoğraf atınca filan görüyor. Ben de ara sıra ona snap atıyorum. Onu sevdiğime dair şarkılar çiçekler, iltifatlar gibi. O da beni arkadaşlıktan silmiyor. Attıklarımı da hep açıyor sizce amacı nedir. Bu iş geri düzelir mi?
Kızlar, Bir kız var. İlk önce o da beni seviyordu. Ben de onu seviyordum. Aramızda güzel bir ilişki vardı. Sonrasında arkadaşların?
Cevapla