Sizce ne yapmalıyım. Fikir alabileceğim kimse yok ciddi cevap verirseniz sevinirim?

birkaç gündür instagramdan konuştuğum bi çocuk vardı. Bugün bi kahve içmeye davet etti. Normalde arkadaşlarıylayken bıcır bıcır olan ben biraz heyecanlandım ve çok fazla konuşmadım. Hiç ses çıkarmadan oturdum diyemeyiz ama çocuk benden daha çok konuştu bir sürü şey anlattı. Ama bence sıkılmadı (ki 3,5 - 4 saat vakit geçirdik)
Şimdi ben bunu nasıl toparlayabilirim? Çok büyük bir problem yok ama daha bıcır bıcırken çocuktan biraz hoşlandığım için kilitlendim. Bunu nasıl çözebilirim? Çocuk sıkılmasın ben de açılayım diyorum ama rahatsız etmek de istemiyorum. Nasıl kırabilirim utangaçlığımı?
Sizce ne yapmalıyım. Fikir alabileceğim kimse yok ciddi cevap verirseniz sevinirim?
Cevapla