birkaç gündür instagramdan konuştuğum bi çocuk vardı. Bugün bi kahve içmeye davet etti. Normalde arkadaşlarıylayken bıcır bıcır olan ben biraz heyecanlandım ve çok fazla konuşmadım. Hiç ses çıkarmadan oturdum diyemeyiz ama çocuk benden daha çok konuştu bir sürü şey anlattı. Ama bence sıkılmadı (ki 3,5 - 4 saat vakit geçirdik)
Şimdi ben bunu nasıl toparlayabilirim? Çok büyük bir problem yok ama daha bıcır bıcırken çocuktan biraz hoşlandığım için kilitlendim. Bunu nasıl çözebilirim? Çocuk sıkılmasın ben de açılayım diyorum ama rahatsız etmek de istemiyorum. Nasıl kırabilirim utangaçlığımı?
Şimdi ben bunu nasıl toparlayabilirim? Çok büyük bir problem yok ama daha bıcır bıcırken çocuktan biraz hoşlandığım için kilitlendim. Bunu nasıl çözebilirim? Çocuk sıkılmasın ben de açılayım diyorum ama rahatsız etmek de istemiyorum. Nasıl kırabilirim utangaçlığımı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer