Erkekler yanlarında çocuk gibi olabildikleri kadınlardan mı hoşlanıyorlar?

biri bana bi kere şey demişti
sen çok kafa ve zeki kızsın ya ben zaten güzel kadınlar bana aptal gibi geliyor
wtf? iltifat mı etmişti ne bk yapmıştı anlamamıştım (sakın hiçbir kadına böyle bir şey demeyin çok kötü asdf)

bir arkadaşıma erkek arkadaşı senin yanında çok rahatım o yüzden senden hoşlanıyorum demiş aklıma geldi
dün de şöyle bir şey okudum, erkekler hayatları boyunca çocukluklarına geri dönmek için fırsat kollarlar
aslında bu önerme benim için tamamen yanlış her ne kadar bir defa bu tür bir laf duymuş olsam da. çünkü karşı cins benim yanımda direkt rol yapıp kendini olmadığı biri gibi gösterip etkilemeye çalışır karşındakine kendi olması rahatlığını verebilen biri olmak isterdim ama
Erkekler yanlarında çocuk gibi olabildikleri kadınlardan mı hoşlanıyorlar?
Cevapla