Yalnız kalmak isteyen flörtüme böyleyazdım, sizce abartı mı?

4 aydır konuşuyoruz, bayağı da ilerledik. Psikolojisi bu aralar iyi değil. Her şeyi yalnız yapmayı seven biri. Şöyle bir mesaj attım.

-Hayatta her şeye rağmen seni mutlu edebilmek ve özel hissettirebilmek çok isterdim. Seni daha güçlü hissettirebilmek isterdim. Hayatına ortak olmayı ve yalnız olmaya alışsan da yalnızlığına destek olabilecek kişi olmayı çok isterdim. Seni özledim. Benim yanımda ışıldadığın gibi ışılda. En iyi halinle geri dön. Bekliyor olacağım.

Sizce abartı bir mesaj mı? Abartı şeyleri sevmiyor da.
Yalnız kalmak isteyen flörtüme böyleyazdım, sizce abartı mı?
Cevapla