4 aydır konuşuyoruz, bayağı da ilerledik. Psikolojisi bu aralar iyi değil. Her şeyi yalnız yapmayı seven biri. Şöyle bir mesaj attım.
-Hayatta her şeye rağmen seni mutlu edebilmek ve özel hissettirebilmek çok isterdim. Seni daha güçlü hissettirebilmek isterdim. Hayatına ortak olmayı ve yalnız olmaya alışsan da yalnızlığına destek olabilecek kişi olmayı çok isterdim. Seni özledim. Benim yanımda ışıldadığın gibi ışılda. En iyi halinle geri dön. Bekliyor olacağım.
Sizce abartı bir mesaj mı? Abartı şeyleri sevmiyor da.
-Hayatta her şeye rağmen seni mutlu edebilmek ve özel hissettirebilmek çok isterdim. Seni daha güçlü hissettirebilmek isterdim. Hayatına ortak olmayı ve yalnız olmaya alışsan da yalnızlığına destek olabilecek kişi olmayı çok isterdim. Seni özledim. Benim yanımda ışıldadığın gibi ışılda. En iyi halinle geri dön. Bekliyor olacağım.
Sizce abartı bir mesaj mı? Abartı şeyleri sevmiyor da.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer