Dün aynı soruyu sormuştum ama kimsenin beni sevmemesinde hiç talibimin çıkmayacak olmasında bir hayır var mıdır?

Merhaba ben 25 yaşımda bir bayanım. Sizlere çok tuhaf gelecek ama gerçektende kibirli şımarık değilim tek çocuk büyüdüm ama hiç şımartılmadım. Ve bu yaşıma kadar hiçbir erkek beni sevmedi. Çocukken geçirdiğim kalp ameliyatları yüzünden de evlenme şansım yok anne olma şansım da yok. Değersizlik hissi beni çok üzüyor ne yapmalıyım?
Dün aynı soruyu sormuştum ama kimsenin beni sevmemesinde hiç talibimin çıkmayacak olmasında bir hayır var mıdır?
Cevapla