Erkekler yüz bulmayı seviyor mu yoksa kaçanı kovalamayı mı?

ben anlamıyorum biriyle flörtleşince vs cok yuz vermisim de yuz vermeyen baskasına gidecek algısı olusturuldu bende ama mesela sürekli onun yazdığı bir ilişkide de bence karsı taraf sıkılır bir süre sonra, ki ben hoslandığım kişiye gereksiz kaçma taktiği gibi seyler yapmayı isteyen biri değilim bir o yazar bir ben yazmalıyım. yok mu bunun dengesi arkadaslar ya ben icimden geldiği gibi davranamayacak mıyım
Erkekler yüz bulmayı seviyor mu yoksa kaçanı kovalamayı mı?
Cevapla