"Amacın eğlenmekse konusmayalim"demem çok mu saçma olur?

Yeni 1 aydir konusuyoruz 1 haftadir cikiyoruz bana dedi dudaktan öperim seni belki falan. Bende yok dedim öptüm bile dedi. Akışına birakip konuşsam mi. yoksa amaç cnslje konusmayalim mi desem. Ama iyi biri fakat azgn olmazsaaa daha iyi plur sevgiliuken boyleyse evlenince...
"Amacın eğlenmekse konusmayalim"demem çok mu saçma olur?
Cevapla